Vena Art dla Wojska Polskiego
  • 0
  • 1
7.07.2008

Vena Art dla Wojska Polskiego

W sierpniu rusza pierwsza w historii kampania telewizyjna promująca zawodową służbę wojskową pod hasłem „Zawód żołnierz”. W jej ramach powstał 30-sekundowy spot oraz 20-minutowy film zachęcający młodych ludzi do podjęcia pracy w polskiej armii. Grupą docelową są mężczyźni i kobiety w wieku 17-25 lat. Produkcje te wesprą prowadzone od kilku miesięcy działania ATL i BTL.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

a

16 lat temu

Mogli zrobić grę na modłę Amaerica's Army :)

Mogli zrobić grę na modłę Amaerica's Army :)

Rozwiń komentarze

7 lipca 2008