0 1 0 0 0 2.07.2008E_misja Interactive 360 w kampanii dla Inotel S.A.W związku z launchem marki na nowym obszarze Inotel S.A. powierzył agencji reklamowej E_misja Interactive 360 opracowanie strategii oraz realizację kompleksowej kampanii marketingu zintegrowanego.
0 1 0 0 0 2.07.2008Kid&Young dla Lecha FreeAgencja reklamowa Kid&Young wygrała przetarg na kampanię relunchową marki Lech Free.
0 1 0 0 0 1.07.2008PyRy – nowa agencja na wielkopolskim rynkuZ myślą o wielkopolskich klientach na rynku pojawiła się nowa agencja Public Relations – PyRy.
0 1 0 0 0 1.07.2008„Odzyskaj” swojego Greenbaga„Żółte kontenery” to kolejna inicjatywa proekologiczna producenta Greenbagów – firmy GAM oraz jej partnerów handlowych.
0 1 0 0 0 1.07.2008Rusza akcja promocyjna portalu Linemed.plPortal prozdrowotny Linemed.pl rozpoczął długofalową akcję promocyjną, łączącą promowanie serwisu ze zwiększaniem świadomości społeczeństwa na temat różnych aspektów zdrowia.
0 1 0 0 0 1.07.2008Berlitz promuje wakacyjne kursy językowe„Nie przegap wakacji! Trzy tygodnie i mówisz” – pod takim hasłem międzynarodowa sieć szkół języków obcych Berlitz promuje intensywne, wakacyjne kursy językowe.
0 1 0 0 0 1.07.2008Supremum edukujeWarsztaty dla marketerów i PR-owców, dotyczące Second Life, to pierwsze i z pewnością nie ostatnie działania edukacyjne Supremum Group. 20 czerwca w Krakowie odbyły się całodzienne zajęcia dla marketerów, a 25 czerwca w Poznaniu – kilkugodzinna prezentacja i dyskusja w gronie tamtejszego Oddziału Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
0 1 0 0 0 1.07.2008Data Solutions i Zelmer po raz drugiPod hasłem „Zelmer – Niezawodnie Zwiększamy Obroty” firma Zelmer S.A. uruchomiła drugą edycję kompleksowego programu motywacyjnego skierowanego do punktów sprzedaży detalicznej. Za przygotowanie i obsługę programu oraz stworzenie wielokanałowej platformy komunikacji związanej z jego realizacją odpowiada agencja Data Solutions.
0 1 0 0 0 1.07.2008Incentive Concept Poland w „jeansowym” projekcie Lee i WranglerFirma Incentive Concept Poland zrealizowała w Warszawie grę miejską dla managerów z europejskich oddziałów międzynarodowej firmy VF Corporation, producenta odzieży marek m.in. Lee i Wrangler.
0 1 0 0 0 1.07.2008Marketerzy wciąż rządzą! (ClickZ)P. Blackshaw, One More Time: We Marketers Still Have Control!, "ClickZ", 24.06.2008Pete Blackshaw upiera się, że wbrew temu, co ostatnio się sądzi, konsumenci wciąż pozostają we władzy marketerów - jedynym problemem jest przekonanie marketerów do odpowiedniego działania.