0 1 0 0 0 19.05.2008S4 z Radosną Loterią PascalaAgencja Reklamowa S4 wygrała przetarg i jest odpowiedzialna za obsługę loterii dla wydawnictwa Pascal. Jest ona elementem rozpoczynającej się właśnie kampanii wizerunkowo-produktowej, która objęła również telewizję, radio, prasę, Internet oraz materiały POS.
0 1 0 0 0 19.05.2008Kinowa kampania miesięcznika „Film”Przez dwa tygodnie w sieciach Multikino i Cinema City oraz w Kinotece widzowie mogą obejrzeć 20-sekundowe spoty majowego wydania miesięcznika „Film”. Od piątku trwa kinowa kampania reklamowa magazynu.
0 1 0 0 0 19.05.2008Kampania reklamowa marki TOMAOd marca 2008 trwają działania promocyjno-reklamowe marki TOMA. Tegoroczne działania w mediach skoncentrowane są na komunikowaniu o nowościach marki TOMA.
0 1 0 0 0 19.05.2008Reklama ukryta w grze na komórkęGry komputerowe wyprzedziły telewizję jako najpopularniejszą formę rozrywki. Nie uciekło to uwadze reklamodawców, którzy coraz częściej wybierają je jako kanał komunikacji. W samych USA rynek reklamy w grach wyceniany jest na 100 mln$.
0 1 0 0 0 19.05.2008E-learningowa Akademia Blau FarmyFirma Active Pharma wdraża platformę internetową www.akademiablaufarmy.pl opartą na autorskim systemie e-learningowym. Active Pharma oferuje klientom kompleksowe rozwiązania e-learningowe wspomagające marketing farmaceutyczny adresowane do osób działających w obszarze farmacji i medycyny.
0 1 0 0 0 19.05.2008Lublin-Lwów: Miasta filmoweUrzędy miast Lublina i Lwowa podjęły współpracę przy realizacji projektu „Lublin-Lwów: Miasta filmowe“.
0 1 0 0 0 19.05.2008IQ Marketing dla marki Delma ExtraUnilever Polska realizuje promocję konsumencką margaryny Delma Extra. Za opracowanie koncepcji i przygotowanie komunikacji promocji w zakresie reklamy prasowej i materiałów POS odpowiada agencja IQ Marketing.
0 1 0 0 0 19.05.2008Software Mind S.A. zinformatyzuje wszystkie kanały sprzedaży w Telefonii Dialog S.A.Firmy Telefonia Dialog S.A. i Software Mind S.A. podpisały umowę na realizację, wdrożenie i utrzymanie Systemu Informatyzacji Sprzedaży - systemu do pełnej obsługi, wraz z raportowaniem, wszystkich kanałów sprzedaży Telefonii Dialog m.in. sprzedaży bezpośredniej, pośredniej oraz obsługi klientów biznesowych. Projekt, którego realizacja rozpoczęła się w styczniu 2008 r. zostanie zakończony w kwietniu 2009 r. Wartość samego oprogramowania dostarczonego przez Software Mind przekroczyła 7 milionów złotych.
0 1 0 0 0 19.05.2008Mistrzowska promocja Daewoo ElectronicsW związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej ruszyła najnowsza akcja promocyjna Daewoo Electronics. Program pod hasłem „Mistrzowska Promocja - od Euro do Euro” obejmie segment telewizorów LCD i PDP.
0 1 0 0 0 19.05.2008Wspólna promocja International Paper i YesInternational Paper zdecydował się na wspólną promocję z firmą Yes - „W LUXusowym towarzystwie”.