0 1 0 24.10.2008Allegro będzie operatorem telefonii komórkowejQXL Poland, właściciel m.in. serwisu Allegro.pl, podpisał umowę z firmą Polkomtelem SA, operatorem sieci komórkowej Plus, dzięki której Allegro będzie świadczyło usługi telefonii komórkowej jako wirtualny operator (MVNO).
0 1 0 24.10.2008CWS-boco Polska rozpoczęła kampanię Toaleta2012Firma CWS-boco Polska rozpoczęła kampanię Toaleta2012, której celem jest zwrócenie uwagi opinii społecznej na standard czystości i wyposażenia toalet dostępnych publicznie w miejscach takich jak hotele, restauracje, centra handlowe, lotniska, dworce i szalety miejskie, w kontekście przygotowań Polski do mistrzostw EURO 2012 oraz planowanego wzrostu ruchu turystycznego w Polsce w najbliższych latach.
0 1 0 24.10.2008Google uruchamia nowy program edukacyjnyGoogle Polska uruchamia kolejny program edukacyjny, tym razem we współpracy z niezależnymi firmami szkoleniowymi. „Szkolenia z reklamy w Google” realizowane przez zewnętrzne agencje pozwolą uczestnikom zgłębić tajniki programu reklamowego Google AdWords i działań marketingowych w wyszukiwarkach.
0 1 0 24.10.2008Media Connect pro publico bono na rzecz Fundacji Psychoonkologii „Ogród Nadziei”Media Connect po raz drugi wspiera pro publico bono Fundację Psychoonkologii „Ogród Nadziei” przy organizacji III aukcji charytatywnej „Ziarno Sztuki – Ogród Nadziei”.
0 1 0 24.10.2008Smart Target – nowa marka Agencji Internetowej 4KrokiAgencja Internetowa 4Kroki uruchomiła właśnie swoją nową markę. Smart Target proponuje swoim Klientom wyspecjalizowaną ofertę reklamy sieciowej.
0 1 0 24.10.2008Data Solutions i „Prima z klasą”Spotkania klasowe to kolejna okazja, której towarzyszyć ma kawa Prima Finezja. Rozpoczęła się akcja skierowana do użytkowników portalu Nasza Klasa. Od października internauci wraz z paczką swoich przyjaciół mogą uczestniczyć w spotkaniu, którego sponsorem będzie marka Prima Finezja. Akcja potrwa do grudnia br. Za opracowanie idei, kreację oraz obsługę promocji „Prima z klasą” odpowiada agencja relacji Data Solutions.
0 1 0 23.10.2008Czym PR-owcy najbardziej denerwują dziennikarzy30% ankietowanych przez portal PRoto.pl dziennikarzy razi nachalność w zachowaniu PR-owców. Niewiele mniej, bo 28% - przyznało, że nie lubi, gdy PR-owiec jest niedoinformowany. Dla 21% respondentów główną wadą jest niedostępność specjalistów ds. komunikacji.
1 1 0 23.10.2008Dzień Życzliwości we WrocławiuBiuro Promocji Miasta Urzędu Miejskiego Wrocławia, we współpracy z wrocławskimi uczelniami wyższymi, już po raz trzeci rusza z ogólnopolską kampanią promocyjną pod hasłem: „Dzień Życzliwości. Znajdź się wśród życzliwych”. Jej celem jest przede wszystkim promocja życzliwości, czynienia dobra wobec siebie nawzajem, ale także zaprezentowanie wrocławskich uczelni oraz budowanie pozytywnego wizerunku Wrocławia jako miasta ludzi życzliwych
0 1 0 23.10.2008Deskartes pracuje dla GlaxoSmithKlineSpecjalizująca się w obsłudze rynku farmaceutycznego agencja reklamowa Deskartes wygrała przetarg na stworzenie nowego wizerunku leków na astmę – Flixotide i Serevent, produkowanych przez koncern GlaxoSmithKline.
0 1 1 23.10.2008Canon wśród najlepszych globalnych marek w rankingu magazynu „Business Week”Firma Canon, po raz drugi z rzędu, utrzymała 36. pozycję w raporcie „100 Best Global Brands 2008” – dorocznym rankingu 100 najlepszych światowych marek, opracowanym przez prestiżowy tygodnik biznesowy „Business Week”. Badania zostały zweryfikowane przez niezależną firmę konsultingową Interbrand.