0 1 0 0 0 11.07.2008Murator i Time kumulują swoje budżety mediowe w StarcomieZarządy Murator S.A. i Grupy Radiowej Time S.A., spółek należących do grupy kapitałowej ZPR S.A., podjęły decyzję o zmianie modelu współpracy z domem mediowym.
0 1 0 0 0 11.07.2008GE Money Bank bada kierowcówAby lepiej poznać oczekiwania osób decydujących się na kupno samochodu, GE Money Bank przeprowadził międzynarodowe badania rynku motoryzacyjnego.
0 1 0 0 0 11.07.2008Śnieżka Marką Wysokiej ReputacjiFabryka Farb i Lakierów Śnieżka S.A. po raz drugi uhonorowana została tytułem Marki Wysokiej Reputacji. Podobnie, jak w roku poprzednim, Śnieżka znalazła się w kategorii „Dom i Biuro”, w której zdobyła cztery na pięć możliwych gwiazdek.
0 1 0 0 0 11.07.2008Direct Publishing Group rozpoczyna współpracę z DomotekąDirect Publishing Group wygrał konkurs ofert na wydawanie katalogu oraz magazynu dla Domoteki.
0 1 0 0 0 11.07.2008Apsys Polska nadal z agencją SzwejkowskiAgencja Szwejkowski po raz kolejny wygrała przetarg na obsługę reklamową centrów handlowych zarządzanych przez firmę Apsys Polska. Nowa umowa opiewa na dwa lata.
0 1 0 0 0 10.07.2008Ekspansja agencji reklamowej Koncept Art na rynek Digital SignagePrzy współpracy z Miejskim Przedsiębiorstwem Komunikacji w Nowym Sączu agencja Reklamowa Koncept Art uruchamia pierwszy projekt DDS.
0 1 0 0 2 10.07.2008Raport Visa Europe: tendencje w handlu detalicznym w okresie do lat 2012-15Druga część raportu sporządzonego na zlecenie organizacji Visa Europe przewiduje ogromne zmiany w handlu detalicznym w nadchodzących latach. Detaliści z całej Europy, zapytani o prognozy na okres do lat 2012-15, wskazali na kilka istotnych czynników, takich jak: odpowiedzialność społeczna biznesu, nowe technologie płatnicze oraz zwyczaje i zachowania klientów, które w ich mniemaniu gruntownie przeobrażają ich placówki oraz całą branżę.
0 1 0 0 0 10.07.2008Utrzymujący się wzrost cen żywności powoduje radykalne zmiany w trendach konsumenckichWedług nowego raportu Deloitte „Żywność i napoje 2012 – przedsmak tego, co nas czeka” rosnące ceny towarów stają się „nową rzeczywistością”. Od 2000 roku ceny ryżu i kukurydzy na świecie podwoiły się, a ceny pszenicy nawet potroiły. Zmiany te mają bardzo dotkliwy wpływ na zachowania konsumentów oraz strategie zarówno firm detalicznych, dostawców jak i producentów. Skutki rosnących kosztów zakupu podstawowych towarów oraz brak pewności co do bezpieczeństwa dostaw żywności pogłębiają niepewność ekonomiczną konsumentów na całym świecie.
0 1 0 0 0 10.07.2008Acxiom Polska uruchamia nowy kanał zbierania danych o konsumentachOd 1 lipca b.r pod adresem www.kwestionariusz.pl znaleźć można elektroniczną wersję Ogólnopolskiego Kwestionariusza Produktów i Usług – szczegółowej ankiety zawierającej pytania na temat stylu życia, statusu społecznego, majątkowego czy danych demograficznych, upodobań i zachowań konsumenckich.
0 1 0 0 0 10.07.2008Rusza kampania informacyjno-edukacyjna programu „Wiem, co wybieram”Rozpoczęła się kampania edukacyjno - informacyjna programu znakowania produktów żywnościowych „Wiem, co wybieram”. Program jest odpowiedzią producentów żywności na apel WHO o ograniczenie spożycia czterech składników pokarmowych tj. tłuszczów nasyconych, kwasów tłuszczowych typu trans, soli (sodu) oraz cukru.