Espresso - Strona 3994 z 5695 - Marketing przy Kawie

Espresso

28 stycznia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
28.01.2009

Dlaczego komputery nie pokonają „tych żółtych karteczek” (Forbes)

L. Gomes, Why Computers Can't Kill Post-Its, "Forbes", 22.01.2009

Setki najróżniejszych programów z harmonogramami, "przypominaczy" w telefonach, zaplanowanych powiadomień... A i tak wszystkie one przegrywają swoją biurową bitwę ze zwykłymi (niezwykłymi!) post-itami. Bo to właśnie karteczki odpowiadają najbardziej naszym potrzebom - zapisujemy to, co chcemy (bez konieczności uzupełniania często zbędnych, wymuszanych przez program informacji), gdzie chcemy (na drzwiach, na monitorze itp.) i kiedy chcemy (nie czekając na uruchomienie się urządzenia).

27 stycznia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
27.01.2009

Kreowanie i zarządzanie reputacją firmy

Książka pokazuje, w jaki sposób wykorzystać i powiązać siłę zgodności zewnętrznej pomiędzy środowiskiem rynkowym i zasobami, kompetencjami firmy oraz oferowanymi produktami, i zgodności wewnętrznej pomiędzy strategią, strukturą, procesami biznesowymi a stylem zarządzania firmą w celu zbudowania silnej reputacji zapewniającej znaczne korzyści czy trwałą przewagę konkurencyjną. Przedstawia sposoby ilościowego wyrażania czy szacowania wartości reputacji – kardynalny wymóg jej efektywnego zarządzania. Odpowiada na pytanie, ile jest warta reputacja firmy poprzez określenie relacji pomiędzy nią a wartością finansową akcji korporacji.

Poprzednie Następne