0 1 0 28.01.2009Kreatywni PR-owcyPo raz pierwszy w polskiej edycji konkursu Young Lions organizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, przedstawiciela Cannes Lions w Polsce, mogą wziąć udział młodzi pracownicy agencji Public Relations. Specjalnie dla nich we współpracy ze Związkiem Firm Public Relations została utworzona kategoria „PR”. Do rywalizacji firmy mogą zgłaszać dwuosobowe zespoły, składające się z osób, które nie przekroczyły 28 roku życia.
0 1 0 28.01.2009Konsumenci w obliczu recesjiPolskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii przedstawiło program seminarium „Konsumenci w obliczu recesji”.
0 1 0 28.01.2009Świat według Carlsberga w najnowszej kampanii wizerunkowejTrwa najnowsza kampania wizerunkowa marki Carlsberg. W ramach kampanii wykorzystano trzy różne spoty reklamowe oparte na tym samym motywie, pokazującym jak mógłby wyglądać świat gdyby tworzył go Carlsberg.
0 1 0 28.01.2009Dlaczego komputery nie pokonają „tych żółtych karteczek” (Forbes)L. Gomes, Why Computers Can't Kill Post-Its, "Forbes", 22.01.2009Setki najróżniejszych programów z harmonogramami, "przypominaczy" w telefonach, zaplanowanych powiadomień... A i tak wszystkie one przegrywają swoją biurową bitwę ze zwykłymi (niezwykłymi!) post-itami. Bo to właśnie karteczki odpowiadają najbardziej naszym potrzebom - zapisujemy to, co chcemy (bez konieczności uzupełniania często zbędnych, wymuszanych przez program informacji), gdzie chcemy (na drzwiach, na monitorze itp.) i kiedy chcemy (nie czekając na uruchomienie się urządzenia).
0 1 0 28.01.2009Szkolenie Google Seminar z PerformanceMediaPerformanceMedia rozpoczyna cykl szkoleń Google Seminar. Szkolenia kierowane są do reklamodawców samodzielnie prowadzących swoje kampanie Adwords, ale także do osób, które dopiero chcą zdobyć tego typu doświadczenie.
0 1 0 28.01.2009Pan Pikto dla firmy MarkoPan Pikto - katowicka agencja PR - po raz kolejny przedłużyła współpracę z firmą Marko – importerem, dystrybutorem i producentem zabawek edukacyjnych z Wodzisławia Śląskiego
0 1 0 28.01.2009Kolporter Promocja dla marek Cif i DomestosKolporter Promocja realizuje program konsumencki Cif i Domestos. Promocja jest prowadzona w 720 salonikach prasowych Kolporter od 1 lutego do 30 kwietnia 2009 r. lub do wyczerpania nagród.
0 1 0 27.01.2009Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańczaPat Fallon i Fred Senn, zarządzający agencją Fallon Worldwide, wyciskają esencję z marek takich jak Porsche, Starbucks, Nikon, Microsoft czy NBC. Piszą o kulisach odważnych kampanii reklamowych, które zbudowały świadomość znanych nam wszystkim marek.
0 1 0 27.01.2009E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencjiOtaczają Cię proste, oczywiste rozwiązania, które mogą szokująco zwiększyć Twoje dochody, znaczenie, wpływy i przyczynić się do Twojego sukcesu. Rzecz w tym, że ich nie dostrzegasz.Jay Abraham
0 1 0 27.01.2009Kreowanie i zarządzanie reputacją firmyKsiążka pokazuje, w jaki sposób wykorzystać i powiązać siłę zgodności zewnętrznej pomiędzy środowiskiem rynkowym i zasobami, kompetencjami firmy oraz oferowanymi produktami, i zgodności wewnętrznej pomiędzy strategią, strukturą, procesami biznesowymi a stylem zarządzania firmą w celu zbudowania silnej reputacji zapewniającej znaczne korzyści czy trwałą przewagę konkurencyjną. Przedstawia sposoby ilościowego wyrażania czy szacowania wartości reputacji – kardynalny wymóg jej efektywnego zarządzania. Odpowiada na pytanie, ile jest warta reputacja firmy poprzez określenie relacji pomiędzy nią a wartością finansową akcji korporacji.