0 1 0 0 0 26.06.2008Ekologia w Dworze ArtusaW toruńskim Dworze Artusa w dniach 8 - 10 października 2008 roku odbędzie się jubileuszowe, V "Forum Ekologiczne Branży Chemicznej".
0 1 0 0 0 26.06.2008Yellow dla Grupy Kęty SAAgencja reklamowa i marketingowa Yellow Group z Gdyni wygrała postępowanie przetargowe na projekt i wykonanie Raportu Rocznego dla Grupy Kęty SA.
0 1 0 0 0 26.06.2008Hand Made projektuje dla Lay’sAgencja Hand Made przygotowała projekty materiałów POS do kampanii Lay's Cztery Pory Roku - Letnie Ziemniaczki z Koperkiem. Kampania prowadzona będzie w okresie letnim.
0 1 0 0 0 26.06.2008Słoneczna Akademia Dax CosmeticsSłoneczna Akademia Dax Cosmetics zagości na ośmiu najmodniejszych plażach Polski. W programie akademii znajdują się m.in. zajęcia taneczne, fitness, przedszkole na plaży oraz dermo konsultacje.
0 1 0 0 0 26.06.2008Indykpol promuje nowe produktyW czerwcu rozpoczęła się kampania promująca nowe produkty w ofercie Indykpol S.A. – kiełbasę Krakowską, Żywiecką i kabanosy Jedynaki – wędliny szlachetne.
0 1 0 0 0 26.06.2008Światowy Dzień Serca 2008 z BCMFDAgencja BCMFD podpisała umowę z Polskim Towarzystwem Kardiologicznym i już po raz piąty będzie organizowała Światowy Dzień Serca.
0 1 0 0 0 26.06.2008II edycja konkursu „Złap Zająca”Toczy się II edycja konkursu fotograficznego „Złap Zająca”, którego organizatorem jest Sekretariat Programu „Odpowiedzialność i Troska” a pomysłodawcą Zakłady Azotowe Kędzierzyn Spółka Akcyjna. Patronat nad konkursem objęła Liga Ochrony Przyrody oraz Związek Polskich Fotografów Przyrody.
0 1 0 0 0 26.06.2008Identyfikacja wizualna „EKON Kultura – Społeczności – Innowacje”Studio projektowe Kolor zrealizowało projekt pełnego systemu identyfikacji wizualnej dla nowego narzędzia Fundacji Klastra Przemysłów Kultury i Czasu Wolnego. Jest to inicjatywa, która odpowiada na potrzeby przemysłów kultury i czasu wolnego w Polsce, wykorzystuje nowe formy zarządzania, wpisując się w regionalne konteksty i wyzwania ery informacyjnej.
0 1 0 0 0 26.06.2008Raport – zastosowanie CSS w e-mail marketinguPierwsze na polskim rynku wszechstronne badanie pocztowych aplikacji desktopowych i webowych pod kątem prawidłowego wyświetlania newsletterów przeprowadził zespół Freshmail.
0 1 0 0 0 26.06.2008getOnline.pl – niezależna publicystyka w sieciOficjalnie wystartował nowy serwis publicystyczny getOnline.pl. Jego głównym celem jest wspieranie rozwoju dziennikarstwa obywatelskiego i umożliwienie swobodnej wymiany opinii pomiędzy osobami współtworzącymi serwis.