Raport Visa Europe: tendencje w handlu detalicznym w okresie do lat 2012-15
  • 0
  • 1
10.07.2008

Raport Visa Europe: tendencje w handlu detalicznym w okresie do lat 2012-15

Druga część raportu sporządzonego na zlecenie organizacji Visa Europe przewiduje ogromne zmiany w handlu detalicznym w nadchodzących latach. Detaliści z całej Europy, zapytani o prognozy na okres do lat 2012-15, wskazali na kilka istotnych czynników, takich jak: odpowiedzialność społeczna biznesu, nowe technologie płatnicze oraz zwyczaje i zachowania klientów, które w ich mniemaniu gruntownie przeobrażają ich placówki oraz całą branżę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

H168

16 lat temu

heheh, wielkie mi coś

Od dawna wiadomo żeby mieć przewagę nad konkurencja trzeba mieć technologie, jak i też od dawna wiadomo że trzeba być dobrym i tanim by klient do ciebie wrócił. To są dwie zasady na których oparty jest obecnie handel detaliczny. Nie trzeba być ekspertem z Visa żeby na podstawie tego ustalić że sklepy będą coraz większe a zatrudniać będą mniej ludzi dzięki technologi (obniżania kosztów). o ramka się skończyła :)

Rozwiń komentarze

10 lipca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 2
10.07.2008

Utrzymujący się wzrost cen żywności powoduje radykalne zmiany w trendach konsumenckich

Według nowego raportu Deloitte „Żywność i napoje 2012 – przedsmak tego, co nas czeka” rosnące ceny towarów stają się „nową rzeczywistością”. Od 2000 roku ceny ryżu i kukurydzy na świecie podwoiły się, a ceny pszenicy nawet potroiły. Zmiany te mają bardzo dotkliwy wpływ na zachowania konsumentów oraz strategie zarówno firm detalicznych, dostawców jak i producentów. Skutki rosnących kosztów zakupu podstawowych towarów oraz brak pewności co do bezpieczeństwa dostaw żywności pogłębiają niepewność ekonomiczną konsumentów na całym świecie.