Utrzymujący się wzrost cen żywności powoduje radykalne zmiany w trendach konsumenckich
  • 0
  • 1
10.07.2008

Utrzymujący się wzrost cen żywności powoduje radykalne zmiany w trendach konsumenckich

Według nowego raportu Deloitte „Żywność i napoje 2012 – przedsmak tego, co nas czeka” rosnące ceny towarów stają się „nową rzeczywistością”. Od 2000 roku ceny ryżu i kukurydzy na świecie podwoiły się, a ceny pszenicy nawet potroiły. Zmiany te mają bardzo dotkliwy wpływ na zachowania konsumentów oraz strategie zarówno firm detalicznych, dostawców jak i producentów. Skutki rosnących kosztów zakupu podstawowych towarów oraz brak pewności co do bezpieczeństwa dostaw żywności pogłębiają niepewność ekonomiczną konsumentów na całym świecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54831 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 lipca 2008