Espresso

27 sierpnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.08.2008

Przyczepką po pracownika

Pomysł nie jest nowy. W dużych polskich miastach niemal codziennie spotykamy tego typu reklamy. Dotyczą one jednak promocji produktów dostępnych w hipermarketach, restauracji, czy też szkół językowych. Jednak rekrutacja w taki sposób nie jest czymś zwyczajnym. – Wybór takiego kanału dystrybucji ogłoszeń o pracę pozwala na dotarcie do wielu potencjalnych pracowników, mówi Mariusz Kania, prezes Metrohouse S.A. Poza tym jego nieszablonowość zwraca uwagę na obecność firmy na rynku, osiągamy więc dodatkowo efekt wizerunkowy, dodaje Mariusz Kania.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.08.2008

Ciesz się zimą z TUI

„Ciesz się zimą!” to hasło nowej kampanii touroperatora TUI Poland. W sezonie zimowym 2008/09 TUI promuje wyjazdy zagraniczne w okresie listopad – kwiecień. Propozycje podróży zawarto w trzech nowych katalogach: „Dalekie kraje”, „Wyspy Kanaryjskie, Egipt, Maroko” oraz „Zimowy wypoczynek” (dla miłośników nart, z dojazdem własnym). Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja marketing services Peppermint.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.08.2008

Jobs4.pl promuje branżowe portale pracy

Jobs4.pl, właściciel portali rekrutacyjnych z ofertami pracy dla specjalistów i menadżerów trzech branż: sprzedaż (www.jobs4sales.pl/), finanse (www.jobs4finance.pl/) i IT (www.jobs4it.pl/), rozpoczyna kampanię promocyjną pod hasłem „Jobs4.pl - branżowe portale pracy nr 1 w Polsce" .
Portale skupione pod parasolową marką Jobs4.pl, jako jedyne branżowe serwisy rekrutacyjne znalazły się w pierwszej dwudziestce najnowszego rankingu Megapanel PBI/Gemius*. Wynik osiągnięto zaledwie po 4 miesiącach działalności.

Poprzednie Następne