0 1 0 5.02.2009Marketing szeptany. Z ust do ust. Jak robić szum medialny wokół siebie, firmy, produktuTwórz porywające historie, o których warto mówićMiasto, które przyjęło... Nazwę firmy. Szalona kampania reklamowa na... Sitkach do pisuarów. Kultowy spot reklamowy emitowany bezpłatnie... Na żądanie tysięcy telewidzów. Bajecznie skuteczny marketing bez dużego budżetu, możliwy dzięki pomysłowości i wiedzy o tym, jak działają massmedia. To marketing szeptany — sztuka reklamy bez reklamy.
0 1 0 5.02.2009Murator wprowadza nowe pakiety reklamowe1 lutego br. Murator S.A. wprowadził do oferty reklamowej dwa pakiety: Target ON i Target ONA. W skład pierwszego wchodzą magazyny: "Murator", "Żagle", "Podróże" i "Tenis.Gem.Set.Mecz", drugi obejmuje miesięczniki: "M jak mama", "Zdrowie", "M jak mieszkanie" oraz "Moje Mieszkanie".
0 1 0 4.02.2009HBO promuje serial „Czysta krew”HBO promuje nowy, nagrodzony Złotym Globem serial "Czysta krew". Kampania reklamowa pojawi się w telewizji, radiu, prasie, Internecie oraz w kinach na terenie całej Polski. Specjalnie na potrzeby serialu została przygotowana strona internetowa, której grafika zmienia się w zależności od pory dnia.
0 1 0 4.02.2009Barwa nowym klientem Cruso PRW styczniu 2009 roku agencja Cruso Public Relations rozpoczęła współpracę z firmą Barwa - producentem kosmetyków i środków czystości.
0 1 0 4.02.2009Task Force Consulting dla Laboratoire Dermatologique BiodermaW styczniu grono klientów agencji Task Force Consulting poszerzyło się o Laboratoire Dermatologique Bioderma.
0 1 0 4.02.2009Kolejna odsłona kampanii programu „Wiem, co wybieram”Wystartowała kolejna odsłona kampanii edukacyjno-informacyjnej programu znakowania produktów żywnościowych „Wiem, co wybieram”. Dzięki partnerskiemu zaangażowaniu firmy Clear Channel Poland w lutym w 8 największych miastach Polski pojawi się 600 nośników typu Citylight promujących logo programu.
0 1 0 4.02.2009Castrol klientem Havas Sports & EntertainmentHavas Sports & Entertainment nawiązał stałą współpracę z firmą Castrol. Agencja będzie odpowiadać za przygotowanie i realizację strategii komunikacyjnej firmy w obszarze sponsoringu i akcji CSR.
0 1 0 4.02.2009Agape rozpoczyna współpracę z Sysmex PolskaAgape przygotowuje magazyn Sysmex Vision dla klientów Sysmex Polska: szpitali, laboratoriów analitycznych i diagnostycznych, ośrodków klinicznych oraz przedstawicieli medycznej kadry naukowej.
0 1 0 4.02.2009Tetra Pak dołącza do IAA PolskaW styczniu do grona członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA dołączył Tetra Pak.
0 1 0 4.02.2009Rusza nowa kampania wizerunkowa marki PrincessaRusza nowa kampania reklamowa Princessa – „Akademia Codziennych Przyjemności”. Pierwszym jej etapem jest nowy spot wizerunkowy skierowany głównie do kobiet.