Samsung Omnia – kampania wprowadzająca
  • 0
  • 1
27.08.2008

Samsung Omnia – kampania wprowadzająca

Kampania wprowadzająca Samsung Omnia na rynek polski rozpoczyna się 29 sierpnia i opiera się o kampanię telewizyjną, prasową i Internet, uzupełnioną o outdoor i kampanię kinową.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 sierpnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.08.2008

„Alkohol - Nieletnim dostęp wzbroniony!”

Z badań przeprowadzonych przez niezależny ośrodek badawczy TNS OBOP na temat postaw Polaków wobec sprzedaży alkoholu nieletnim wynika, że 96 proc. ankietowanych uważa sprzedaż alkoholu osobom nieletnim za negatywne zjawisko. Jednocześnie 82 proc. badanych dostrzega, że niepełnoletnia młodzież w Polsce ma łatwy dostęp do alkoholu. Wychodząc na przeciw temu problemowi społecznemu Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego rozpoczął kolejną edycję kampanii „Alkohol - Nieletnim dostęp wzbroniony!”