Nawigacja Garmin: „Podążaj za oryginałem” z mobijoy!
  • 0
  • 1
27.08.2008

Nawigacja Garmin: „Podążaj za oryginałem” z mobijoy!

„Podążaj za oryginałem” to akcja dystrybutora nawigacji Excel Systemy Nawigacyjne. Jej celem jest zwiększenie świadomości korzystania z oryginalnych produktów marki Garmin oznaczonych specjalnym hologramem. Komunikację marketingową przedsięwzięcia przygotowała agencja marketingu mobilnego mobijoy!

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54867 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 sierpnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.08.2008

„Alkohol - Nieletnim dostęp wzbroniony!”

Z badań przeprowadzonych przez niezależny ośrodek badawczy TNS OBOP na temat postaw Polaków wobec sprzedaży alkoholu nieletnim wynika, że 96 proc. ankietowanych uważa sprzedaż alkoholu osobom nieletnim za negatywne zjawisko. Jednocześnie 82 proc. badanych dostrzega, że niepełnoletnia młodzież w Polsce ma łatwy dostęp do alkoholu. Wychodząc na przeciw temu problemowi społecznemu Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego rozpoczął kolejną edycję kampanii „Alkohol - Nieletnim dostęp wzbroniony!”