0 1 0 0 0 18.08.2008Rusza kampania reklamowa usługi MVNO w ASTEROd 18 sierpnia 2008 roku rusza kampania marketingowa informująca o nowej usłudze ASTER - telefonii komórkowej. Reklamy pojawią się w radiu, internecie oraz na nośnikach w środkach komunikacji miejskiej. Kampania potrwa do końca września br. Akcja jest skierowana do mieszkańców Warszawy.
0 1 0 0 0 18.08.2008Nowe AutoCentrum.plNiezależny portal motoryzacyjny AutoCentrum.pl doczekał się największych zmian od 8 lat, czyli od początku swojego istnienia. Efektem kilkumiesięcznej pracy zespołu portalu jest nowa szata graficzna, ulepszenie układu oraz rozbudowa funkcjonalności.
0 1 0 0 0 18.08.2008Generali mecenasem wystawy kolekcji Tarnowskich w Bibliotece NarodowejBiblioteka Narodowa przy wsparciu Grupy Generali zorganizowała wystawę jednej z najcenniejszych polskich kolekcji rodowych – Tarnowskich z Dzikowa. Wystawa „Ex Collectione Dzikoviana” w nowoczesny sposób prezentuje gromadzone przez wieki zbiory malarstwa, rzeźby, bezcennych rękopisów, starych druków i fotografii – uzupełnione licznymi multimedialnymi prezentacjami oraz instalacjami video tworzącymi niezwykle sugestywny nastrój. Wśród eksponatów wystawy – trwającej do połowy października br. – jest m.in. rękopis „Pana Tadeusza” A. Mickiewicza.
0 1 0 0 0 18.08.2008Kampania wizerunkowa HSBC Premier teraz także w PolsceZ okazji wprowadzenia na polski rynek usługi HSBC Premier, bank HSBC rozpoczął ogólnopolską kampanię wizerunkową. W pierwszym etapie kampania obejmuje citylighty przy centrach biznesowych, Internet (m.in. portale Onet.pl, Money.pl, Bankier.pl czy Golf24.pl) oraz nośniki reklamowe na terenie warszawskiego lotniska Okęcie.
0 1 0 0 0 18.08.2008Telewizyjna kampania reklamowa CANAL+W poniedziałek 18 sierpnia ruszyła wizerunkowa kampania promująca CANAL+. 30-sekundowy spot telewizyjny został przygotowany przez agencję Ogilvy Action w ramach kampanii „CANAL+ dodaje emocji" i stanowi kontynuację dotychczasowych filmów reklamowych stacji.
0 1 0 0 0 18.08.2008Strategiczna współpraca K2 z Hoopla.plHoopla.pl – szósty największy sklep internetowy w Polsce* powierzył rozwój i utrzymanie internetowej platformy sprzedażowej agencji K2 Internet. Strategiczna współpraca z K2 wyeliminowała problemy z rotacją programistów i opóźnienia we wprowadzaniu nowych funkcji sklepu.
0 1 0 0 0 18.08.2008Wspólne poszukiwania historii Nescafé„Wybierz się na strych, przetrząśnij kufer babci, poszperaj w zakamarkach…, a na pewno odnajdziesz ślady obecności NESCAFÉ” – w taki sposób twórcy strony internetowej www.nescafe.pl zachęcają do wzięcia udziału w Konkursie Wspomnień z okazji 70-lecia kawy rozpuszczalnej NESCAFÉ.
0 1 0 0 0 18.08.2008Multi Communications dla Fundacji PolitikosAgencja Multi Communications rozpoczęła współpracę z Fundacją Edukacji Polityczno-Ekonomicznej Politikos. Zadaniem agencji będzie wsparcie Fundacji w zakresie public affairs, media relations oraz konsultingu komunikacyjnego.
0 1 0 0 0 18.08.2008Muzyczny Kanał McDonald’s w ofercie Ambient InfinityAgencja Ambient Infinity podpisała umowę z firmą PPI-ETC na sprzedaż czasu antenowego Muzycznego Kanału McDonald’s.
0 1 0 0 0 18.08.2008Innowacje dla bezpieczeństwa Goodyear i S4Agencja Reklamowa S4 przygotowała dla Goodyear Dunlop Tires Polska serwis internetowy www.bezpieczneprowadzenie.pl. Zadaniem powstałego poradnika internetowego jest zwiększenie bezpieczeństwa na drogach.