0 1 0 0 0 9.09.2008GETIN Bank walczy o „mikro” przedsiębiorcę8 września br. GETIN Bank ruszył z nową Kampanią reklamową pod nazwą „Kredyt rozwojowy Twoja Firma”. Grupą docelową są mikro i małe przedsiębiorstwa.
0 1 0 0 0 9.09.2008Fabryka Komunikacji Społecznej realizuje kampanię telewizyjną dla Stowarzyszenia Dystrybutorów Części MotoryzacyjnychRuszyła telewizyjna odsłona społecznej kampanii Stowarzyszenia Dystrybutorów Części Motoryzacyjnych. Kampania pt.: „Nie wszystko da się naprawić później” została przygotowana przez Fabrykę Komunikacji Społecznej i porusza problem nieregularnie wykonywanych przeglądów samochodowych.
0 1 0 0 0 9.09.2008Poznaj zasady (Marketingweb)R. Steyn, Knowing the rules, "Marketingweb", 9.09.2008Jeśli ktoś planuje wyjazd do RPA na Mistrzostwa Świata w 2010 roku i chce wejść na stadion, musi zwrócić baczną uwagę na swoją odzież, by nie zostać posądzonym o sprzyjanie markom konkurencyjnym wobec oficjalnych sponsorów.Ambush marketing vs. sponsoring, restrykcyjne przepisy czy zdrowy rozsądek?
0 1 0 0 0 9.09.2008Unilever ujawnia kulisy projektu „Clear Diamond”Firma Unilever ujawniła szczegóły projektu „Clear Diamond”. Inauguruje on kolejną odsłonę kampanii marketingowej szamponów marki Clear. Celem akcji było zainteresowanie i w sposób innowacyjny zaangażowanie konsumentów w grę detektywistyczną „Co kryje prawda”, która stanowi drugi etap projektu.
0 1 0 0 0 9.09.2008Ruszył przetarg Totalizatora Sportowego na opracowanie programu lojalnościowego B2BWszystkie podmioty zainteresowane wzięciem udziału w ogłoszonym przetargu nieograniczonym Totalizatora Sportowego na „wykonanie elementów programu lojalnościowego dla sił sprzedażowych”, mogą od dzisiaj odbierać w recepcji warszawskiej siedziby firmy (ul. Targowa 25, od godz. 8.00 do 15.00) Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia. Będzie ona wydawana po przedstawieniu pełnych danych teleadresowych firmy, która chce pobrać dokument. Termin składania ofert upływa 3 października o godzinie 12:00.
0 1 0 0 0 9.09.2008San Markos ponownie dla SprayRuszyła najnowsza odsłona kampanii wizerunkowo-sprzedażowej Spray. Od 2007 roku za strategię komunikacji marki na polskim rynku odpowiada San Markos Republika Dobrej Marki.
0 1 0 0 0 9.09.2008The Gunn Report podczas Golden DrumDonald Gunn – twórca "Gunn Report" zaprezentuje podczas festiwalu Golden Drum tegoroczne pierwsze rankingi: najważniejszych reklam, największych agencji i producentów kampanii reklamowych.
0 1 0 0 0 9.09.2008NComputing rozszerza działalność w PolsceNComputing, firma działająca na rynku wirtualizacji, rozszerzy swoją ofertę w Polsce.
0 1 0 0 0 9.09.2008IQ Marketing dla marki Skoda SuperbSkoda Auto Polska rozpoczyna kampanię wprowadzającą na polski rynek nowy model samochodu - Skoda Superb. Za opracowanie koncepcji, kreację i realizacje kampanii BTL odpowiada agencja IQ Marketing.
0 1 0 0 0 8.09.2008Max-Fliz nowym klientem Times Square Net PRMax-Fliz rozpoczął współpracę z agencją Times Square Net PR. Agencja będzie odpowiedzialna za doradztwo komunikacyjne oraz opracowywanie i publikację materiałów prasowych, zwłaszcza w Internecie.