Poznaj zasady (Marketingweb)
  • 0
  • 1
9.09.2008

Poznaj zasady (Marketingweb)

R. Steyn, Knowing the rules, "Marketingweb", 9.09.2008

Jeśli ktoś planuje wyjazd do RPA na Mistrzostwa Świata w 2010 roku i chce wejść na stadion, musi zwrócić baczną uwagę na swoją odzież, by nie zostać posądzonym o sprzyjanie markom konkurencyjnym wobec oficjalnych sponsorów.
Ambush marketing vs. sponsoring, restrykcyjne przepisy czy zdrowy rozsądek?

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 września 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.09.2008

Ruszył przetarg Totalizatora Sportowego na opracowanie programu lojalnościowego B2B

Wszystkie podmioty zainteresowane wzięciem udziału w ogłoszonym przetargu nieograniczonym Totalizatora Sportowego na „wykonanie elementów programu lojalnościowego dla sił sprzedażowych”, mogą od dzisiaj odbierać w recepcji warszawskiej siedziby firmy (ul. Targowa 25, od godz. 8.00 do 15.00) Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia. Będzie ona wydawana po przedstawieniu pełnych danych teleadresowych firmy, która chce pobrać dokument. Termin składania ofert upływa 3 października o godzinie 12:00.