Fabryka Komunikacji Społecznej realizuje kampanię telewizyjną dla Stowarzyszenia Dystrybutorów Części Motoryzacyjnych
  • 0
  • 1
9.09.2008

Fabryka Komunikacji Społecznej realizuje kampanię telewizyjną dla Stowarzyszenia Dystrybutorów Części Motoryzacyjnych

Ruszyła telewizyjna odsłona społecznej kampanii Stowarzyszenia Dystrybutorów Części Motoryzacyjnych. Kampania pt.: „Nie wszystko da się naprawić później” została przygotowana przez Fabrykę Komunikacji Społecznej i porusza problem nieregularnie wykonywanych przeglądów samochodowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 września 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.09.2008

Ruszył przetarg Totalizatora Sportowego na opracowanie programu lojalnościowego B2B

Wszystkie podmioty zainteresowane wzięciem udziału w ogłoszonym przetargu nieograniczonym Totalizatora Sportowego na „wykonanie elementów programu lojalnościowego dla sił sprzedażowych”, mogą od dzisiaj odbierać w recepcji warszawskiej siedziby firmy (ul. Targowa 25, od godz. 8.00 do 15.00) Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia. Będzie ona wydawana po przedstawieniu pełnych danych teleadresowych firmy, która chce pobrać dokument. Termin składania ofert upływa 3 października o godzinie 12:00.