IQ Marketing dla marki Skoda Superb
  • 0
  • 1
9.09.2008

IQ Marketing dla marki Skoda Superb

Skoda Auto Polska rozpoczyna kampanię wprowadzającą na polski rynek nowy model samochodu – Skoda Superb. Za opracowanie koncepcji, kreację i realizacje kampanii BTL odpowiada agencja IQ Marketing.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 września 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.09.2008

Ekspansja NetSprint na rynki zagraniczne

NetSprint przeprowadził pierwsze poza Polską wdrożenie systemu reklamy kontekstowej NetSprint Adserver. Klientem jest litewska firma Textads, do której należy największa sieć reklamy kontekstowej działająca na Litwie, Łotwie i w Estonii. Dzięki stworzonemu przez firmę rozwiązaniu, Textads może zarządzać emisją reklam na kilkuset litewskojęzycznych serwisach internetowych. Do końca września system będzie obsługiwał również łotewskie i estońskie strony internetowe współpracujące z Textads.