0 1 0 0 0 24.10.2008AutoCentrum.pl wprowadza system reklamy kontekstowejPortal motoryzacyjny AutoCentrum.pl wprowadził do swojej oferty reklamowej rozwiązanie, dzięki któremu reklamodawcy mogą skuteczniej docierać do wybranych grup klientów.
0 1 0 0 0 24.10.2008MEC Access dla mleka ŁaciateOd 18 do 25 października w galeriach handlowych w 8 największych miastach można zobaczyć stoisko „zagrodę” mleka Łaciate. Akcja ma na celu przybliżenie konsumentom (matkom z dziećmi) marki Łaciate poprzez zaangażowanie dzieci w zabawę z mlekiem Łaciate.
0 1 0 0 0 24.10.2008„Umierać po ludzku” – finałowa odsłona akcji społecznej w „Gazecie Wyborczej”W piątek, 24 października rusza finałowa odsłona akcji społecznej „Umierać po ludzku”. W „Gazecie Wyborczej” ukaże się seria artykułów pod hasłem „Jak umieramy w Polsce”; organizatorzy akcji przygotowali również „Informator dla ludzi przewlekle chorych, umierających i ich rodzin”.
0 1 0 0 0 24.10.2008Allegro będzie operatorem telefonii komórkowejQXL Poland, właściciel m.in. serwisu Allegro.pl, podpisał umowę z firmą Polkomtelem SA, operatorem sieci komórkowej Plus, dzięki której Allegro będzie świadczyło usługi telefonii komórkowej jako wirtualny operator (MVNO).
0 1 0 0 0 24.10.2008CWS-boco Polska rozpoczęła kampanię Toaleta2012Firma CWS-boco Polska rozpoczęła kampanię Toaleta2012, której celem jest zwrócenie uwagi opinii społecznej na standard czystości i wyposażenia toalet dostępnych publicznie w miejscach takich jak hotele, restauracje, centra handlowe, lotniska, dworce i szalety miejskie, w kontekście przygotowań Polski do mistrzostw EURO 2012 oraz planowanego wzrostu ruchu turystycznego w Polsce w najbliższych latach.
0 1 0 0 0 24.10.2008Google uruchamia nowy program edukacyjnyGoogle Polska uruchamia kolejny program edukacyjny, tym razem we współpracy z niezależnymi firmami szkoleniowymi. „Szkolenia z reklamy w Google” realizowane przez zewnętrzne agencje pozwolą uczestnikom zgłębić tajniki programu reklamowego Google AdWords i działań marketingowych w wyszukiwarkach.
0 1 0 0 0 24.10.2008Media Connect pro publico bono na rzecz Fundacji Psychoonkologii „Ogród Nadziei”Media Connect po raz drugi wspiera pro publico bono Fundację Psychoonkologii „Ogród Nadziei” przy organizacji III aukcji charytatywnej „Ziarno Sztuki – Ogród Nadziei”.
0 1 0 0 0 24.10.2008Smart Target – nowa marka Agencji Internetowej 4KrokiAgencja Internetowa 4Kroki uruchomiła właśnie swoją nową markę. Smart Target proponuje swoim Klientom wyspecjalizowaną ofertę reklamy sieciowej.
0 1 0 0 0 24.10.2008Data Solutions i „Prima z klasą”Spotkania klasowe to kolejna okazja, której towarzyszyć ma kawa Prima Finezja. Rozpoczęła się akcja skierowana do użytkowników portalu Nasza Klasa. Od października internauci wraz z paczką swoich przyjaciół mogą uczestniczyć w spotkaniu, którego sponsorem będzie marka Prima Finezja. Akcja potrwa do grudnia br. Za opracowanie idei, kreację oraz obsługę promocji „Prima z klasą” odpowiada agencja relacji Data Solutions.
0 1 0 0 0 23.10.2008Czym PR-owcy najbardziej denerwują dziennikarzy30% ankietowanych przez portal PRoto.pl dziennikarzy razi nachalność w zachowaniu PR-owców. Niewiele mniej, bo 28% - przyznało, że nie lubi, gdy PR-owiec jest niedoinformowany. Dla 21% respondentów główną wadą jest niedostępność specjalistów ds. komunikacji.