0 1 0 0 0 22.10.2008Partner of Promotion dla Ministerstwa Rozwoju RegionalnegoAgencja Partner of Promotion rozpoczęła współpracę z Ministerstwem Rozwoju Regionalnego (MRR). Przedmiotem zawartej pomiędzy MRR a Partner of Promotion umowy jest wsparcie organizacji konferencji podsumowującej realizację Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego (ZPORR).
0 1 0 0 0 21.10.2008Magnifico dla Only VIPAgencja magnifiCo wygrała konkurs ofert na obsługę portalu internetowego Only VIP w zakresie Public Relations.
0 1 0 0 0 21.10.2008Kampania S4 dla CerutinuAgencja Reklamowa S4 zrealizowała dla firmy Polfarmex SA ogólnopolską kampanię ATL „Cerutin Super Mamy”. Kampania rozpoczęła się 6 października, obejmując telewizję oraz promocję w miejscu sprzedaży.
0 1 0 0 0 21.10.2008Work-Room rozwija współpracę z Totalizatorem SportowymAgencja brandingowa Work-Room, w ramach współpracy z Totalizatorem Sportowym, przygotowuje kreację kampanii Wielkiej Warszawskiej - jednego z wyścigów sezonu na Torach Służewieckich.
0 1 0 0 0 21.10.2008Sieć etycznie, czyli Internetowy Kodeks PostępowaniaZanox wdrożył w swojej sieci partnerskiej Internetowy Kodeks Postępowania. Jest to inicjatywa mająca na celu promowanie właściwych standardów postępowania i etycznego zachowania.
0 1 0 0 0 21.10.2008Górecki i Myszkowski otwierają gabinet reklamy DirectorsPiotr Górecki i Łukasz Myszkowski (do września b.r. dyrektorzy kreatywni agencji Focus Advertising) są właścicielami i zarazem dyrektorami kreatywnymi Directors.
0 1 0 0 0 21.10.2008Nowe oblicze salonów marki ReporterTrwa rebranding salonów marki odzieżowej Reporter. Nowy wizerunek nawiązujący bezpośrednio do zmian w kolekcji wprowadzony został w jednym z największych salonów w galerii Silesia City Center.
0 1 0 0 0 21.10.2008GonnaBe po raz kolejny dla marek Appetita i BakaliadaPo raz kolejny agencja GonnaBe zapewnia kompleksową obsługę akcji promocyjnej firmy Ziołopex. Kampania promocyjna potrwa od października do końca grudnia 2008 roku.
0 1 0 0 0 21.10.2008Agencja Motive dla marki UrsaProducent materiałów izolacyjnych Ursa po raz kolejny zaprosił do współpracy krakowską agencję reklamową Motive. Tym razem wspólne działania podjęto przy przygotowaniu promocji programu sprzedaży premiowej dla firm wykonawczych.
0 1 0 0 0 21.10.2008Zmiany w agencji PPI UnitedPPI United, polski oddział austriackiej sieci usług marketingowych, w październiku 2008 zmienia nazwę na Silberball Warszawa. Zmiana nazwy i logo jest konsekwencją planowanego rebrandingu całej sieci.