Data Solutions i "Prima z klasą"
  • 0
  • 1
24.10.2008

Data Solutions i „Prima z klasą”

Spotkania klasowe to kolejna okazja, której towarzyszyć ma kawa Prima Finezja. Rozpoczęła się akcja skierowana do użytkowników portalu Nasza Klasa. Od października internauci wraz z paczką swoich przyjaciół mogą uczestniczyć w spotkaniu, którego sponsorem będzie marka Prima Finezja. Akcja potrwa do grudnia br. Za opracowanie idei, kreację oraz obsługę promocji „Prima z klasą” odpowiada agencja relacji Data Solutions.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54808 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 października 2008

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.10.2008

Dzień Życzliwości we Wrocławiu

Biuro Promocji Miasta Urzędu Miejskiego Wrocławia, we współpracy z wrocławskimi uczelniami wyższymi, już po raz trzeci rusza z ogólnopolską kampanią promocyjną pod hasłem: „Dzień Życzliwości. Znajdź się wśród życzliwych”. Jej celem jest przede wszystkim promocja życzliwości, czynienia dobra wobec siebie nawzajem, ale także zaprezentowanie wrocławskich uczelni oraz budowanie pozytywnego wizerunku Wrocławia jako miasta ludzi życzliwych