0 1 0 0 0 22.10.2008Polka w Kalendarzu Pirelli 2009Po raz pierwszy na kartach Kalendarza Pirelli pojawi się polska modelka – Małgorzata Bela. Sesja do trzydziestego szóstego wydania kalendarza odbyła się w maju w afrykańskich plenerach. W obiektywie Petera Bearda znalazło się siedem supermodelek. Zdjęcia backstage dostępne są już oficjalnie w Polsce.
0 1 0 0 0 22.10.2008Promedia organizatorem I Forum Marketingu w Handlu Detalicznym14 października w Warszawie odbyło się I Forum Marketingu w Handlu Detalicznym, zorganizowane przez firmę Promedia. Gwiazdą wydarzenia był profesor Martin M. Pegler, światowy autorytet w dziedzinie Visual Merchandisingu, autor ponad 70 książek na ten temat.
0 1 0 0 0 22.10.2008Integer.pl Marką Wysokiej ReputacjiInteger.pl – polska grupa kolportażowa, niezależny operator pocztowy i finansowy – otrzymał tytuł Marka Wysokiej Reputacji w badaniu PremiumBrand.
0 1 0 0 0 22.10.2008Partner of Promotion dla Ministerstwa Rozwoju RegionalnegoAgencja Partner of Promotion rozpoczęła współpracę z Ministerstwem Rozwoju Regionalnego (MRR). Przedmiotem zawartej pomiędzy MRR a Partner of Promotion umowy jest wsparcie organizacji konferencji podsumowującej realizację Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego (ZPORR).
0 1 0 0 0 21.10.2008Magnifico dla Only VIPAgencja magnifiCo wygrała konkurs ofert na obsługę portalu internetowego Only VIP w zakresie Public Relations.
0 1 0 0 0 21.10.2008Kampania S4 dla CerutinuAgencja Reklamowa S4 zrealizowała dla firmy Polfarmex SA ogólnopolską kampanię ATL „Cerutin Super Mamy”. Kampania rozpoczęła się 6 października, obejmując telewizję oraz promocję w miejscu sprzedaży.
0 1 0 0 0 21.10.2008Work-Room rozwija współpracę z Totalizatorem SportowymAgencja brandingowa Work-Room, w ramach współpracy z Totalizatorem Sportowym, przygotowuje kreację kampanii Wielkiej Warszawskiej - jednego z wyścigów sezonu na Torach Służewieckich.
0 1 0 0 0 21.10.2008Sieć etycznie, czyli Internetowy Kodeks PostępowaniaZanox wdrożył w swojej sieci partnerskiej Internetowy Kodeks Postępowania. Jest to inicjatywa mająca na celu promowanie właściwych standardów postępowania i etycznego zachowania.
0 1 0 0 0 21.10.2008Górecki i Myszkowski otwierają gabinet reklamy DirectorsPiotr Górecki i Łukasz Myszkowski (do września b.r. dyrektorzy kreatywni agencji Focus Advertising) są właścicielami i zarazem dyrektorami kreatywnymi Directors.
0 1 0 0 0 21.10.2008Nowe oblicze salonów marki ReporterTrwa rebranding salonów marki odzieżowej Reporter. Nowy wizerunek nawiązujący bezpośrednio do zmian w kolekcji wprowadzony został w jednym z największych salonów w galerii Silesia City Center.