0 1 0 0 0 4.11.2008Słodkie Upominki na Effie Awards 2008Firma Słodkie Upominki była jednym ze sponsorów Gali Effie Awards 2008. W ramach współpracy sponsorskiej zaprojektowano i przygotowano bombonierkę promującą konkurs nagradzający efektywne działania komunikacji marketingowej.
0 1 0 0 0 4.11.2008Nowe marki w ofercie Red BirdŁódzki producent i dystrybutor odzieży korporacyjnej poszerza portfolio Oferta Red Bird, lidera i prekursora w segmencie odzieży reklamowej premium, została poszerzona o pięć nowych marek.
0 1 0 0 0 4.11.2008Zdrapkowa promocja marki BrefAgencja Smolar zorganizowała dla marki Bref loterię promocyjną z wykorzystaniem tzw. kart – zdrapek. Od 3 listopada w wybranych sklepach detalicznych każdy klient, który zakupi dowolny produkt Bref, otrzyma od sprzedawcy los.
0 1 0 0 0 4.11.2008Nagrody Effie 2008 rozdaneW poniedziałek 03.11.2008 roku w Teatrze Wielkim w Warszawie odbyła się uroczysta Gala rozdania nagród w konkursie efektywności działań komunikacji marketingowej - Effie.
0 1 0 0 0 4.11.2008Kid&Young dla Kinder BuenoCztery czerwone Mini i 20% zniżki na ubrania Levi's to nagrody w najnowszej promocji Kinder Bueno, która rusza już 3 listopada. Twórcą key visuala, organizatorem i pomysłodawcą akcji jest agencja reklamowa Kid&Young.
0 1 0 0 0 4.11.2008Rusza kampania wizerunkowa marki OKIAgencja reklamowa Men at Work przygotowała kampanię wizerunkową dla marki OKI Printing Solutions. Kampania rusza na początku listopada i powiązana jest z relaunchem drukarek OKI - serii C5000.
0 1 0 0 0 4.11.2008Leszek Kuzaj z Times Square Public RelationsRajdowy Mistrz Polski Leszek Kuzaj zawarł umowę z Times Square Public Relations. Krakowska agencja będzie odpowiedzialna za media relations marki Kuzaj Dream Cars oraz doradztwo w zakresie tworzenia jej strategii komunikacyjnej.
0 1 0 0 0 4.11.2008Moxie Interactive zwycięzcą przetargu marki LoviAgencja interaktywna Moxie Interactive, należąca do grupy ZenithOptimedia, wygrała przetarg na obsługę marki Lovi, której właścicielem jest firma Canpol Babies.
0 1 0 0 0 4.11.2008Legia Warszawa wprowadza na rynek kolekcję ubrań linii LifestyleStołeczna Legia, jako jeden z pierwszych klubów w Polsce stworzyła swoją kolekcję ubrań.
0 1 0 0 0 3.11.2008„Odkryj fotografię na nowo” – nowa kampania reklamowa marki CanonCanon uruchamia nową kampanię reklamową „Odkryj fotografię na nowo”, promując EOS 5D Mark II i EOS 50D. Kampania będzie miała miejsce w siedemnastu europejskich krajach począwszy od listopada.