0 1 0 0 0 5.11.2008Effie 2008 dla HealthWayAgencja marketingu medycznego HealthWay Integrated Healthcare Communications otrzymała brązowe Effie za kampanię „Liczą się fakty” dla marki Ketonal Lek.
0 1 0 0 3 5.11.2008Ruszył Program „Jakość Obsługi 2008”Ruszył ogólnopolski Program „Jakość Obsługi 2008”. Misją akcji jest poprawa jakości obsługi w Polsce, oraz dostosowanie procesów obsługi konsumentów do standardów XXI wieku. Unikalność Programu, wynika z faktu, iż w skład Kapituły, decydującej o przyznaniu Godła „Jakość Obsługi 2008” wchodzą wszyscy konsumenci w Polsce.
0 1 0 0 0 5.11.2008Dentosept w portfolio Banah GroupDo grona marek obsługiwanych przez Banah Group dołączyły od września Dentosept i Dentosept A.
0 1 0 0 0 5.11.2008Just Health Club dla Schering-Plough Central EastDo zorganizowanego przez Schering-Plough Central East S.A. przetargu na działania ATL o zasięgu ogólnopolskim dla leków na katar przystąpił zespół Just Health Club. Kreatywne propozycje zespołu, zarówno dla marki Afrin i Disophrol, znalazły uznanie organizatorów przetargu.
0 1 0 0 0 5.11.2008Canal+ Cyfrowy zdobywcą Złotej EffieSpółka Canal+ Cyfrowy została uhonorowana złotą Effie za efektywność kampanii reklamowych Cyfry+ w 2007 roku, a tytuł agencji roku zdobyła obsługująca firmę Grupa66 Ogilvy. Nagrody zostały wręczone 3 listopada podczas Gali Konkursu Komunikacji Marketingowej Effie Awards 2008 w Teatrze Wielkim.
0 1 0 0 0 4.11.2008San Markos zdobywa budżet MaltyAgencja reklamowa San Markos wygrała przetarg na przygotowanie i wdrożenie całokształtu działań reklamowych dla inwestycji Galeria Malta – największego centrum handlowo-rozrywkowego w rejonie Wielkopolski.
0 1 0 0 0 4.11.2008Agencja Twenty Four Seven PR nawiązała współpracę z Royal CollectionAgencja Twenty Four Seven PR rozpoczęła projekt związany z wprowadzeniem do Polski ubrań marki Fraternity by Royal Collection. Agencja odpowiedzialna jest za działania związane z powstaniem rozbudowanego serwisu Internetowego poświęconego marce.
0 1 0 0 0 4.11.2008Kampania outdoorowa batonika PawełekKampania outdoorowa Pawełka będzie miała zasięg ogólnopolski i potrwa miesiąc.
0 1 0 0 0 4.11.2008Noc Reklamożerców w 13 miastach w PolsceNoc Reklamożerców to spektakl złożony wyłącznie z reklam, jest obok festiwalu w Cannes, największym międzynarodowym świętem reklamy. Jest pokazywany od 27 lat, w 40 krajach na świecie, po raz 17 raz w Polsce.
0 1 0 0 0 4.11.2008On Board PR i Domański Zakrzewski PalinkaOn Board PR i kancelaria prawnicza Domański Zakrzewski Palinka są organizatorami konferencji na temat doradztwa regulacyjnego.