0 1 4.11.2008Legia Warszawa wprowadza na rynek kolekcję ubrań linii Lifestyleexperiential marketing TweetStołeczna Legia, jako jeden z pierwszych klubów w Polsce stworzyła swoją kolekcję ubrań.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54861 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 3.11.2008"Odkryj fotografię na nowo" - nowa kampania reklamowa marki CanonCanon uruchamia nową kampanię reklamową „Odkryj fotografię na nowo”, promując EOS 5D Mark II i EOS 50D. Kampania będzie miała miejsce w siedemnastu europejskich krajach począwszy od listopada.
0 1 0 0 0 3.11.2008Demo Effective Launching promuje domową wypożyczalnię filmów1 listopada rozpoczęła się kampania handlowa przygotowana przez Demo Effective Launching dla oferowanej przez spółkę Multimedia Polska SA usługi wideo na żądanie (Video on Demand - VOD).
0 1 0 0 0 3.11.2008Akcja promocyjna "Nieźle nadzianej czekolady Wedla"Zakończył się kolejny etap kampanii wspierającej relaunch czekolady nadziewanej Cadbury Wedel Sp. z o.o. pod hasłem „Nieźle nadziane czekolady Wedla”.
0 1 0 0 0 3.11.2008Rusza nowa kampania wizerunkowa marki PaolaKampania rozpoczyna się 3 listopada i będzie komunikowana głównie za pośrednictwem telewizji i prasy branżowej. Została przygotowana przez agencję Schulz.