0 1 0 0 0 24.10.2008Smart Target – nowa marka Agencji Internetowej 4KrokiAgencja Internetowa 4Kroki uruchomiła właśnie swoją nową markę. Smart Target proponuje swoim Klientom wyspecjalizowaną ofertę reklamy sieciowej.
0 1 0 0 0 24.10.2008Data Solutions i „Prima z klasą”Spotkania klasowe to kolejna okazja, której towarzyszyć ma kawa Prima Finezja. Rozpoczęła się akcja skierowana do użytkowników portalu Nasza Klasa. Od października internauci wraz z paczką swoich przyjaciół mogą uczestniczyć w spotkaniu, którego sponsorem będzie marka Prima Finezja. Akcja potrwa do grudnia br. Za opracowanie idei, kreację oraz obsługę promocji „Prima z klasą” odpowiada agencja relacji Data Solutions.
0 1 0 0 0 23.10.2008Czym PR-owcy najbardziej denerwują dziennikarzy30% ankietowanych przez portal PRoto.pl dziennikarzy razi nachalność w zachowaniu PR-owców. Niewiele mniej, bo 28% - przyznało, że nie lubi, gdy PR-owiec jest niedoinformowany. Dla 21% respondentów główną wadą jest niedostępność specjalistów ds. komunikacji.
1 1 0 0 0 23.10.2008Dzień Życzliwości we WrocławiuBiuro Promocji Miasta Urzędu Miejskiego Wrocławia, we współpracy z wrocławskimi uczelniami wyższymi, już po raz trzeci rusza z ogólnopolską kampanią promocyjną pod hasłem: „Dzień Życzliwości. Znajdź się wśród życzliwych”. Jej celem jest przede wszystkim promocja życzliwości, czynienia dobra wobec siebie nawzajem, ale także zaprezentowanie wrocławskich uczelni oraz budowanie pozytywnego wizerunku Wrocławia jako miasta ludzi życzliwych
0 1 0 0 0 23.10.2008Deskartes pracuje dla GlaxoSmithKlineSpecjalizująca się w obsłudze rynku farmaceutycznego agencja reklamowa Deskartes wygrała przetarg na stworzenie nowego wizerunku leków na astmę – Flixotide i Serevent, produkowanych przez koncern GlaxoSmithKline.
0 1 0 0 1 23.10.2008Canon wśród najlepszych globalnych marek w rankingu magazynu „Business Week”Firma Canon, po raz drugi z rzędu, utrzymała 36. pozycję w raporcie „100 Best Global Brands 2008” – dorocznym rankingu 100 najlepszych światowych marek, opracowanym przez prestiżowy tygodnik biznesowy „Business Week”. Badania zostały zweryfikowane przez niezależną firmę konsultingową Interbrand.
0 1 0 0 0 23.10.2008BZ WBK inwestuje w użytecznośćBank Zachodni WBK rozwija serwisy internetowe oraz funkcjonalność bankowości elektronicznej w oparciu o badania użyteczności. Badania prowadzić będzie poznańska agencja Symetria, która wykorzystuje testy z udziałem użytkowników, analizy ekspertów i eye tracking.
0 1 0 0 0 23.10.2008Kid&Young dla Kinder MaxiAgencja Kid&Young przygotowała akcję promocyjną dla Kinder Maxi.
0 1 0 0 0 23.10.2008Listopadowe wydanie Playboya z ekskluzywnym dodatkiem KreatorDo listopadowego wydania miesięcznika Playboy dołączony zostanie ponad 200-stronicowy ekskluzywny dodatek Kreator – trendy jesień 2008/zima 2009.
0 1 0 0 0 23.10.2008„Skocz na walizkę” – akcja reklamowa PucciniKampania reklamowa nowej linii walizek marki Puccini przeprowadziła kampanię promocyjną toreb podróżnych. Jej punktem centralnym stał się internetowy „mikrosite”, w całości poświęcony produktowi. Autorem pomysłu jest agencja Oskar Wegner. Za realizację kampanii odpowiedzialne były zespoły agencji Oskar Wegner oraz agencji interaktywnej Dige.