0 1 0 0 0 3.07.2008Brainshop U-boot tworzy dział EcoMarketinguBrainshop U-boot, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, stworzył dział EcoMarketingu. Za koordynację pracy działu oraz wdrażanie nowych narzędzi EcoMarketingu odpowiada Karol Spława-Neyman.
0 1 0 0 0 3.07.2008Ryszard Solski uczestniczy w pracach Europejskiego Zespołu KierowniczegoNa zeszłotygodniowym posiedzeniu w Oslo Europejskiego Zespołu Kierowniczego światowej firmy PR Burson-Marsteller uznano Polskę za jeden z kluczowych rynków w Europie i zapowiedziano udzielenie agencji Solski Burson-Marsteller pełnego wsparcia biznesowego i szkoleniowego. Ryszard Solski został zaproszony do udziału w pracach Zespołu.
0 1 0 0 0 3.07.2008Darkstone & Cardinal dla Europejskiej Akademii FotografiiAgencja reklamowa Darkstone & Cardinal zrealizowała serwis internetowy Europejskiej Akademii Fotografii.
0 1 0 0 0 3.07.2008Wind Telecom wyróżniony w rankingu IT@BANK 2008Wind Telecom został wyróżniony w rankingu firm informatycznych IT@BANK 2008 organizowanym przez ”Miesięcznik Finansowy BANK”. Jury konkursu wyróżniło firmę w kategorii ”Efektywność”.
0 1 0 0 0 3.07.2008Grono.net zmienia sieć reklamowąWitryna społecznościowa Grono.net rozpoczęła od 1. lipca br. współpracę z siecią ARBOnetwork w zakresie sprzedaży i obsługi powierzchni reklamowej na stronie.
0 1 0 0 0 3.07.2008Vegeta i Podravka na antenie telewizyjnejZakończyła się wiosenno – letnia kampania telewizyjna dwóch marek premium z portfolio chorwackiej firmy. Obok przypraw Vegety reklamowano produkty pomidorowe Podravki, które po raz pierwszy otrzymały wsparcie promocyjne w polskiej TV.
0 1 0 0 0 3.07.2008SARE realizuje badanie dotyczące sposobów korzystania z poczty elektronicznejRuszyła piąta edycja badania dotyczącego sposobów korzystania z poczty elektronicznej. Realizuje je specjalizująca się w e-mail marketingu firma SARE. Raport podsumowujący zostanie opublikowany we wrześniu, a jako pierwsi będą mogli zapoznać się z nim klienci SARE oraz uczestnicy badania.
0 1 0 0 0 3.07.2008Małopolska i Kraków w SaragossieW najbliższą niedzielę, 6 lipca na EXPO 2008 w Saragossie Dzień Polski, święto naszego kraju na największej tegorocznej wystawie promocyjnej. Ważnymi elementami programu kulturalnego będą wydarzenia zorganizowane przez samorządy Małopolski i Krakowa, ale prezentacja Regionu i Miasta potrwa aż 3 miesiące, czyli cały okres trwania EXPO.
0 1 0 0 0 3.07.2008Akcja charytatywna GP Battery oraz Media MarktGP Battery (Poland) wspólnie z siecią Media Markt prowadzi akcję charytatywną pod hasłem „Daj sercu energię GP”, której celem jest wsparcie dziecięcych oddziałów kardiologicznych.
0 1 0 0 0 3.07.2008Nowa kampania reklamowa Publicis dla GarnierKampania reklamowa, adaptowana na polski rynek przez agencję reklamową Publicis na zlecenie marki Garnier, składa się z dwóch kreacji telewizyjnych, wspieranych reklamą prasową i outdoorową. Kampania rusza 1 lipca.