0 1 0 0 0 7.01.2009Edustacja.pl przygotowuje kampanię na rzecz kształceniaRozpowszechnienie wiedzy na temat możliwości kształcenia ustawicznego oraz promocja idei Lifelong Learning – to główne założenia kilkumiesięcznego projektu edukacyjnego, przygotowanego przez portal Edustacja.pl.
0 1 0 0 0 7.01.2009Zwycięski kalendarz Asseco Business Solutions na 2009 rok6 stycznia br. odbyła się prezentacja najnowszego kalendarza z udziałem zawodniczek drużyny piłki ręcznej SPR Asseco BS Lublin. Publikacja jest przedsięwzięciem głównych sponsorów drużyny - firmy Asseco Business Solutions oraz Zakładów Azotowych Puławy.
0 1 0 0 0 7.01.2009„Bądźmy dumni z polskich produktów” – kampania społeczna Demo Effective Launching i Fundacji Dajesz Pracę PLW pierwszym kwartale 2009 roku ruszy nowa kampania społeczna DEMO Effective Launching i Fundacji Dajesz Pracę PL. Działania pod hasłem „Bądźmy dumni z polskich produktów” mają zbudować wśród Polaków postawę patriotyzmu konsumenckiego, która przyczyni się do osłabienia skutków światowego kryzysu finansowego na rynku polskim.
0 1 0 0 0 6.01.2009Zimowa oferta promocyjna Biura Reklamy Wirtualnej PolskiBiuro Reklamy Wirtualnej Polski przygotowało dla klientów indywidualnych zimową ofertę promocyjną, obejmującą mailing, kampanie graficzne w serwisach Wirtualnej Polski oraz tzw. formy stałe na głównej stronie portalu.
0 1 0 0 4 6.01.2009Sinea Group dla marki KikkomanAgencja reklamowa Sinea Group przygotowała i zrealizowała dla firmy Develey, promocję sosów Kikkoman.
0 1 0 0 0 6.01.2009Ruszyła nowa kampania VifonTan-Viet International rozpoczął nową kampanię reklamową zup Vifon pod hasłem „Vifon…i robi się gorąco”. Działania promocyjne w styczniu i lutym prowadzone są głównie w formie outdoorowej. Akcja ma na celu wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki Vifon.
0 1 0 0 0 6.01.2009Kingston Technology z Ciszewski Public RelationsCiszewski Public Relations, w wyniku przetargu rozpisanego jesienią 2008 r., została nową agencją obsługującą w Polsce firmę Kingston Technology. Od 1 stycznia 2009 obsługą klienta zajmuje się dział Nowych Technologii w CPR, prowadzony przez Artura Bednarza.
0 1 0 0 0 6.01.2009Kids’Lab w nowej formie organizacyjnejOd grudnia 2008 Instytut Kreatywnej Edukacji Kids'Lab stał się częścią grupy Laboratorium Komunikacji Sp. Z o.o.
0 1 0 0 0 6.01.2009180° Public Relations na Ukrainie5 stycznia br zainaugurowała działalność 180° Public Relations w Kijowie. Agencja będzie działać w ramach struktur grupy Leo Burnett Kiev, analogicznie jak polski oddział 180° Public Relations, który funkcjonuje w grupie Leo Burnett Warszawa. Obie agencje PR są przedstawicielami międzynarodowej sieci Public Relations MSL Worldwide/JKL.
0 1 0 0 0 6.01.2009Temperatura powietrza a czas oglądania TVStyczeń to czas finalizowania budżetów i kampanii. Konsumenci po świątecznych zakupach nie są skorzy do wydatków. Firmy rezygnują z kampanii konsumenckich.