0 1 0 0 0 30.06.2008Clear Channel Poland zarzuca sieć na kobietyClear Channel Poland rozpoczyna kampanię promocyjną wprowadzonej w czerwcu sieci dedykowanej City Lejdis. Zaplanowano działania bezpośrednie do klientów, reklamy w prasie oraz patronat medialny nad filmem „Lejdis”. Głównym celem promocji jest kreowanie wizerunku nowego produktu oraz uświadamianie klientom korzyści biznesowych, jakie daje reklama z wykorzystaniem City Lejdis.
0 1 0 0 0 30.06.2008Firma InDreams wyróżniona w konkursie Golden ArrowFirma InDreams otrzymała wyróżnienie w III edycji konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow w kategorii wysyłka bezpośrednia business to business.
0 1 0 0 0 30.06.2008Gin Lubuski w nowej odsłonieW wyniku wygranego przetargu Studio DN zmodernizowało najpopularniejszy w Polsce Gin Lubuski, którego właścicielem jest koncern V&S.
0 1 0 0 0 30.06.2008Letnia kampania Złotych Tarasów„Tarasy kuszą okazjami”, pod takim hasłem ruszyła nowa kampania reklamowa centrum handlowego Złote Tarasy, która będzie trwała do końca lipca.
0 1 0 0 0 27.06.2008Amerykanie wierzą w Google (AdAge)Michael Bush, America has spoken: in Google we trust, AdAge, 23.06.08Najlepszą reputacją wśród Amerykanów cieszy się Google - wynika z badania Harris Interactive. Co ciekawe, świetna opinia o gigancie z Mountain View, nie przekłada się na równie rekordową sprzedaż reklam. Stawkę zamykają reprezentanci wielkiego przemysłu m.in.: Halliburton, Shell i Exxon Mobile.
0 1 0 0 0 27.06.2008Agenda konferencji Mobile Broadband w telefonie komórkowymOrganizator Kongresu Mobile Broadband firma MM Conferences przy współpracy z firmą Looksoft przygotowała dla uczestników mobilną agendę w telefonie komórkowym, w której zostały zagregowane wszelkie organizacyjne informacje dotyczące eventu.
0 1 0 0 0 27.06.2008VI edycja Polskich Dni Maso CortoW sobotę, 21 czerwca zakończyła się 6 edycja Polskich Dni w Maso Corto. W ciągu tygodnia we włoskim kurorcie bawiły się i odpoczywały polskie gwiazdy, dziennikarze oraz dwustu turystów z Polski.
0 1 0 0 0 27.06.2008Agencja Link PR prowadzi kampanię sprzedażową dla firmy ASUS PolskaKampania ruszyła 20 czerwca i jest przeprowadzana w 10 sklepach Saturn na terenie całej Polski.
0 1 0 0 0 27.06.2008E-mailing pod okiem Google AnalyticsFreshMail udostępnił możliwość śledzenia skuteczności wysyłek w Google Analytics.
0 1 0 0 0 27.06.2008Mów do mnie ostro (Adweek)A. A. Newman, Talk Dirty to Me, "Adweek", 23.06.2008Nie jestem do końca przekonany, czy coraz śmielsze programy telewizyjne powodują większą otwartość widzów, czy może media podążają za przemianami w świadomości społeczeństwa i odpowiadają na mniej pruderyjne oczekiwania; jedno jest pewne - język reklam (całej zresztą komunikacji) zmienił się zdecydowanie i do głosu dochodzą przekazy bardziej bezpośrednie, nazywające rzeczy (niemal) po imieniu, często jakże odległe od wcześniejszej subtelności i/lub metaforyczności.