"Bądźmy dumni z polskich produktów" – kampania społeczna Demo Effective Launching i Fundacji Dajesz Pracę PL
  • 0
  • 1
7.01.2009

„Bądźmy dumni z polskich produktów” – kampania społeczna Demo Effective Launching i Fundacji Dajesz Pracę PL

W pierwszym kwartale 2009 roku ruszy nowa kampania społeczna DEMO Effective Launching i Fundacji Dajesz Pracę PL. Działania pod hasłem „Bądźmy dumni z polskich produktów” mają zbudować wśród Polaków postawę patriotyzmu konsumenckiego, która przyczyni się do osłabienia skutków światowego kryzysu finansowego na rynku polskim.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 stycznia 2009