0 1 0 0 0 11.12.2008S4, Roca i światowy designFirma Roca Polska zorganizowała we współpracy z Agencją Reklamową S4 cykl spotkań „Projekt Dizajn”, których gościem był znany na świecie hiszpański projektant Ramón Benedito.
0 1 0 0 0 10.12.2008Cityboard Media o reklamie w przestrzeni miejskiej Szczecina2 grudnia w galerii Forma w Szczecinie, w budynku Architektury przy ul. Żołnierskiej 50, odbyła się debata pt. „Informacja wizualna i reklama w przestrzeni publicznej miast”. Firma Cityboard Media – wraz ze Stowarzyszeniem Architektów Polskich – zaprosiła uczestników do dyskusji na temat możliwych form koegzystencji architektury i reklamy w tkance miasta. Debata towarzyszyła multimedialnej wystawie „Architektoniczne Punkty Odniesienia - Honorowa nagroda SARP 1966-2006” .
0 1 0 0 0 10.12.2008Radio ZET na nośnikach Taxi-AdZ początkiem grudnia 2008 roku Radio ZET ponownie zagościło na nośnikach Taxi TOP, rozszerzając swoją kampanię o kolejne 5 miast, w tym: Trójmiasto, Wrocław, Poznań, Łódź oraz Szczecin.
0 1 0 0 0 10.12.2008Universal McCann dla Grupy Commercial UnionGrupa Commercial Union zdecydowała, że przenosi obsługę swojego budżetu mediowego do Universal McCann. Wybór został dokonany w drodze przetargu. Brały w nim udział 3 domy mediowe.
0 1 0 0 0 10.12.2008Webstary Roku 2008 – wyniki 4 edycji konkursu9 grudnia rozdano Webstary w IV edycji konkursu Webstarfestival. Specjaliści z branży internetowej oraz internauci wybrali najlepsze strony www.
0 1 0 0 0 10.12.2008IBM nowym klientem FastlineAgencja Fastline Advertising wygrała przetarg na organizację konferencji IBM dla jednego z działów tej korporacji.
0 1 0 0 0 10.12.2008Cezex gospodarzem wernisażu w Galerii TAKW piątkowe popołudnie 21 listopada Galeria TAK w Poznaniu gościła twórców, przedstawicieli agencji reklamowych i drukarń zaproszonych przez firmę Cezex. Pretekstem do spotkania był wernisaż prac zgłoszonych do konkursu Obsesja Papieru, Tworzyw.
0 1 0 0 0 10.12.2008Czy leci z nami dziennikarz – jak linie lotnicze komunikują się z mediami?Linie lotnicze operujące z Polski nie doceniają znaczenia konsekwentnie prowadzonych działań Public Relations i pomimo kryzysu branży lotniczej, nie komunikują się z mediami w sposób regularny – wynika z audytu komunikacyjnego przeprowadzonego przez agencję Ciszewski Public Relations
0 1 0 0 0 9.12.2008„The Best Film… Ever!” z PompidouButik kreatywny Pompidou opracował kreację okładki i bookletu do trzynastej części "The Best Film... Ever!". Pompidou odpowiedzialne było również za opracowanie materiałów promocyjnych na potrzeby kampanii reklamowej w prasie i internecie.
0 1 0 0 0 9.12.2008Castrol laureatem nagrody International Sponsorship AwardFirma Castrol otrzymała nagrodę International Sponsorship Award przyznawaną przez Europejskie Stowarzyszenie Sponsoringowe (ESA).