0 1 0 0 0 12.12.2008Komitet Ochrony Praw Dziecka i MothercareKomitet Ochrony Praw Dziecka w dniu 15.12 rozpoczyna zbiórkę publiczną, która odbędzie się w sklepach sieci Mothercare na terenie całej Polski. Akcja potrwa do 14 stycznia 2009 roku. Jej celem jest dofinansowanie interwencji psychologicznych jakie KOPD podejmuje chcąc pomóc dzieciom wykorzystywanym seksualnie.
0 1 0 0 0 12.12.2008Edelman zwycięża w przetargu na obsługę PR marki CappyOd stycznia 2009 r. agencja Edelman odpowiadać będzie za obsługę marki Cappy w zakresie public relations.
0 1 0 0 0 12.12.2008Kampania promocyjna Fanty w serwisie Moja Generacja1 grudnia wystartowała internetowa kampania promocyjna Fanty pod nazwą "Kissiaczek pod jemiołą".
1 1 0 0 0 12.12.2008Profensiva strzela do Świętego MikołajaŚwięty Mikołaj ucieka przez ośniezony las.W tle padają strzały i okrzyki po rosyjsku. "Kartoszki Majonez", "Nu renifer, pagadi!" - niosą się echem złowieszcze słowa. Święty chowa się za drzewem i nawiązuje dialog z reniferem. "Kto to był?", pyta przestraszony Rudolf. Mikołaj oznajmia, że byli to Rosjanie i poznał ich po okrzykach. Spot kończy się hasłem "Prezentów nie ma? Jest medialider.pl". Reklama radiowa utrzymana została w podobnym tonie. Obie produkcje ewidentnie nawiązują do niedawnego incydentu z konwojem prezydenta w Gruzji.
0 1 0 0 0 12.12.2008Walk The Line dla HenklaWarszawska Agencja Walk The Line wygrała międzynarodowy przetarg na kreacje materiałów reklamowych dla marki Ceresit firmy Henkel.
0 1 0 0 0 12.12.2008Wartość marki Reporter 24% w góręMarka Reporter w tegorocznym rankingu najcenniejszych polskich marek została wyceniona na 85 mln zł co oznacza 24 proc. wzrost w porównaniu do 2007 roku. W kategorii odzież i obuwie Reporter uplasował się na wysokiej trzeciej pozycji przed takimi markami jak Vistula czy Gino Rossi. Z badań przeprowadzonych w ubiegłym roku przez MillwardBrown SMG/KRC wynika, że Reporter jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych brandów odzieżowych w Polsce, tuż przed Reserved i tuż za takimi markami jak Levi’s czy Wrangler.
0 1 0 0 0 12.12.2008Kolejne wydawnictwo firmowe w portfolio PR SolutionsAgencja PR Solutions rozpoczęła wydawanie „Świata wedi” - internetowego kwartalnika wedi Polska, producenta specjalistycznych materiałów budowlanych.
0 1 0 0 0 12.12.2008Jak przeżyć z pracoholikiem (Forbes)M. Lindner & M. Farrell, How To Survive A Workaholic Spouse, "Forbes", 9.12.2008(+ In Pictures: Nine Ways To Survive A Workaholic Spouse)Co robić, kiedy nasz partner przestaje sie nami interesować lub zaniedbuje relacje rodzinne ponieważ jego prawdziwą (jedyną?!) miłością jest praca? Problem pracoholizmu, który coraz częściej staje się przyczyną rozpadu związku w roziniętych społeczeństwach, nierzadko jest trudniejszy do zdiagnozowania niż inne uzależnienia.
0 1 0 0 0 12.12.2008Mobilna reklama na kryzysCzy spowolnienie gospodarcze i coraz częściej ograniczane budżety reklamowe, zmuszą współczesnych marketerów do bliższego kontaktu z nową formą komunikacji marketingowej, jaką są aplikacje dla urządzeń przenośnych?
0 1 0 0 0 12.12.2008Świąteczna gorączka zakupowa okiem Skąpiec.plSerwis porównujący ceny Skąpiec.pl prześledził, na ile i w jaki sposób przedświąteczna gorączka zakupowa wpływa na zainteresowanie internautów poszczególnymi kategoriami produktów.