0 1 0 0 0 13.02.2009Pleon dla ECCO WalkathonOd lutego 2009 Pleon rozpoczął współpracę z firmą ECCO - duńskim producentem i dystrybutorem obuwia. W ramach umowy Pleon będzie odpowiedzialny za działania public relations związane z imprezą charytatywną – ECCO Walkathon.
0 1 0 0 0 13.02.2009SBS Public Relations i Fashion Week PolandSBS Public Relations odpowiada za budowanie świadomości marki FashionPhilosophy Fashion Week Poland. Do zadań agencji należy opracowanie strategii komunikacji, relacje z mediami, celebrity endorsement, budowanie poparcia wśród liderów opinii.
0 1 0 0 0 13.02.2009Radio Złote Przeboje z Blue Angels AdvertisingAgencja Blue Angels Advertising wygrała przetarg na obsługę marki Złote Przeboje Grupy Radiowej Agora.
0 1 0 0 0 13.02.2009Na RemaDays kryzysu nie widaćW czwartek w Warszawie zakończyły się trwające od 10 do 12 lutego Międzynarodowe Dni Reklamy RemaDays 2009. Tegoroczne targi tradycyjnie obejmowały trzy główne bloki tematyczne: upominki reklamowe, out&indoor i technology w łącznej liczbie ponad 460 wystawców.
0 1 0 0 0 13.02.2009Prima – Sara Lee Coffee & Tea Poland SA powierza kolejną markę Headlines Porter NovelliFirmy Headlines Porter Novelli oraz Prima – Sara Lee Coffee & Tea Poland SA, przedłużyły kontrakt na kolejny rok, jednocześnie poszerzając zakres współpracy.
0 1 0 0 0 13.02.2009Marka Jupi z portfolio Hoop Polska pozostaje w agencji Hand MadeW wyniku przetargu rozpisanego pod koniec ubiegłego roku, agencja Hand Made obroniła swoją pozycję i będzie obsługiwać markę Jupi z portfolio Hoop Polska w 2009 roku.
0 1 0 0 0 13.02.2009Media Vest zdobył budżet mediowy Gazety PrawnejBudżet Gazety Prawnej zdobył dom mediowy Media Vest.
0 1 0 0 0 13.02.2009Rusza nowa kampania telewizyjna marki HarnaśTrwa najnowsza telewizyjna kampania wizerunkowa marki Harnaś z portfela Carlsberg Polska.
0 1 0 0 0 12.02.2009Grupa Saatchi&Saatchi realizuje kampanię dla tygodnika Waseet"Jeśli coś jest do kupienia, na pewno znajdziesz to w Waseet" – pod takim hasłem 1 lutego rozpoczęła się kampania reklamowa polskiej edycji bezpłatnego tygodnika ogłoszeniowego Waseet. Kampania jest realizowana na zlecenie grupy wydawniczej Al Waseet International.
0 1 0 0 0 12.02.2009Mercury Excellence Award dla projektu On Board PR"Kampania na rzecz pracowników ochrony" realizowana przez On Board PR dla NSZZ Solidarność została nagrodzona w międzynarodowym konkursie Mercury Excellence Awards 2008/09.