0 1 0 0 0 13.02.2009Marka Jupi z portfolio Hoop Polska pozostaje w agencji Hand MadeW wyniku przetargu rozpisanego pod koniec ubiegłego roku, agencja Hand Made obroniła swoją pozycję i będzie obsługiwać markę Jupi z portfolio Hoop Polska w 2009 roku.
0 1 0 0 0 13.02.2009Media Vest zdobył budżet mediowy Gazety PrawnejBudżet Gazety Prawnej zdobył dom mediowy Media Vest.
0 1 0 0 0 13.02.2009Rusza nowa kampania telewizyjna marki HarnaśTrwa najnowsza telewizyjna kampania wizerunkowa marki Harnaś z portfela Carlsberg Polska.
0 1 0 0 0 12.02.2009Grupa Saatchi&Saatchi realizuje kampanię dla tygodnika Waseet"Jeśli coś jest do kupienia, na pewno znajdziesz to w Waseet" – pod takim hasłem 1 lutego rozpoczęła się kampania reklamowa polskiej edycji bezpłatnego tygodnika ogłoszeniowego Waseet. Kampania jest realizowana na zlecenie grupy wydawniczej Al Waseet International.
0 1 0 0 0 12.02.2009Mercury Excellence Award dla projektu On Board PR"Kampania na rzecz pracowników ochrony" realizowana przez On Board PR dla NSZZ Solidarność została nagrodzona w międzynarodowym konkursie Mercury Excellence Awards 2008/09.
0 1 0 0 0 12.02.2009Polymus Integrated Communication rozpoczął współpracę z Nestlé PolskaPolymus Integrated Communication rozpoczął współpracę z Nestlé Polska S.A. Nutrition Division opracowując akcję promocyjną dla marki Gerber.
0 1 0 0 0 12.02.2009Digital Outdoor modyfikuje nośniki „VideoBoard”Firma Digital Outdoor Sp. z o.o. zawiadująca siecią wielkoformatowych ekranów „VideoBoard” uruchomiła aplikację zmniejszającą w godzinach wieczornych oraz nocnych jasność zarządzanych przez nią ekranów. Jak mówi Jacek Krala – dyrektor ds. marketingu „Videoboard” - chcielibyśmy aby nasze nośniki przy zachowaniu wszelkich standardów emisji były postrzegane jako przyjazne miastu i pełniły również funkcje prospołeczne.
0 1 0 0 0 12.02.2009Oblicza owocowej radości w nowym spocie HariboW drugim tygodniu lutego ruszyła telewizyjna kampania reklamowa Haribo oparta na nowym, zrealizowanym w Polsce spocie Oblicza radości. Film reklamowy zobaczyć można w telewizji ogólnopolskiej oraz dziecięcych kanałach tematycznych. Kampanię wspierają działania prowadzone w prasie oraz Internecie.
0 1 0 0 0 12.02.2009Coraz szersza oferta Glossy MediaDo portfolio sieci reklamy internetowej Glossy Media dołączyły kolejne serwisy - społecznościowy GoldenLine.pl oraz pięć popularnych stron dla kobiet, m.in. Female.pl i Szafa.pl.