0 1 0 0 0 10.02.2009Rusza nowa kampania Volkswagena Golfa9 lutego rusza nowa kampania Volkswagena Golfa. Spot telewizyjny będzie emitowany w kanałach ogólnopolskich oraz stacjach tematycznych w dwóch różnych, 30-sekundowych wersjach.
0 1 0 0 0 10.02.2009Świeża Bazylia dla marek Always i NaturellaProcter & Gamble powierzył agencji Świeża Bazylia projektową obsługę public relations dwóch marek należących do koncernu.
0 1 0 0 0 10.02.2009„30 na 30” – Złota loteria Avantis2 lutego rozpoczęła się kampania promująca loterię audioteksową „30 na 30” organizowaną przez Avantis SA.
0 1 0 0 0 10.02.2009Multi Communications i „Warszawskie Ciepło”Agencja Multi Communications rozpoczęła prace nad projektem informacyjno – edukacyjnym skierowanym do mieszkańców Warszawy. Pomysłodawcami i inicjatorami projektu „Warszawskie Ciepło” są: Vattenfall Heat Poland S.A., Urząd m. st. Warszawy oraz Stołeczne Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej S.A.
0 1 0 0 0 10.02.2009CSR a kulturaSilne marki to te, które silnie wiążą się emocjonalnie ze swoimi grupami interesariuszy oraz konsumentami. Ludzie stojący za tymi markami wiedzą jednak, że emocji nie da się zbudować jedynie poprzez kampanię reklamową, odwołującą się do pewnych wartości. Za wszystkimi przekazami powinna stać nadrzędna ideologia społecznej odpowiedzialności.
0 1 0 0 0 10.02.2009Międzynarodowe Spotkanie Przedstawicieli Mediów StudenckichDziennikarstwo obywatelskie oraz etyka mediów cyfrowych. To główne tematy, o jakich będą dyskutować dziennikarze z całego świata podczas Międzynarodowego Spotkania Przedstawicieli Mediów Studenckich. Odbywać się ono będzie 23 i 24 lutego w Warszawie.
0 1 0 0 0 10.02.2009Roca Polska z Solski Burson-MarstellerFirma Roca rozpoczęła regularną współpracę PR w Polsce z agencją Solski Burson-Marsteller.
0 1 0 0 0 9.02.2009VisionConsultingGrup dla pwn.plAgencja VisionConsultingGrup (VCG) rozpoczęła działania z zakresu Media Relations dla firmy pwn.pl z ofertą Super Memo World.
0 1 0 0 0 9.02.2009Triple PR dla Forte SwedenAgencja Triple PR nawiązała współpracę z producentem i dystrybutorem kosmetyków – firmą Forte Sweden. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę z zakresu Public Relations.
0 1 0 0 0 9.02.2009Konkurs o Europejską Nagrodę dla Młodych Dziennikarzy 2009 rozpoczętyDyrekcja Generalna ds. Rozszerzenia Komisji Europejskiej we współpracy ze stowarzyszeniem młodych dziennikarzy European Youth Press oraz Café Babel ogłosiły drugą edycję konkursu o Europejską Nagrodę dla Młodych Dziennikarzy 2009.