Grupa Saatchi&Saatchi realizuje kampanię dla tygodnika Waseet - Marketing przy Kawie
Grupa Saatchi&Saatchi realizuje kampanię dla tygodnika Waseet
  • 0
  • 1
12.02.2009

Grupa Saatchi&Saatchi realizuje kampanię dla tygodnika Waseet

"Jeśli coś jest do kupienia, na pewno znajdziesz to w Waseet" – pod takim hasłem 1 lutego rozpoczęła się kampania reklamowa polskiej edycji bezpłatnego tygodnika ogłoszeniowego Waseet. Kampania jest realizowana na zlecenie grupy wydawniczej Al Waseet International.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55108 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 lutego 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.02.2009

Digital Outdoor modyfikuje nośniki "VideoBoard"

Firma Digital Outdoor Sp. z o.o. zawiadująca siecią wielkoformatowych ekranów „VideoBoard” uruchomiła aplikację zmniejszającą w godzinach wieczornych oraz nocnych jasność zarządzanych przez nią ekranów.  Jak mówi Jacek Krala – dyrektor ds. marketingu „Videoboard” - chcielibyśmy aby nasze nośniki przy zachowaniu wszelkich standardów emisji były postrzegane jako przyjazne miastu i pełniły również funkcje prospołeczne.