0 1 0 0 0 27.03.2009IDMnet odświeża ofertę modelu emisji – RON czasowyIDMnet odświeżył ofertę w zakresie RONu czasowego. Emisja w tym modelu polega na stałej obecności Reklamodawcy na wszystkich Witrynach sieci w wybranym przez niego przedziale godzinowym.
0 1 0 0 0 27.03.2009Kancelaria prawnicza Maciej Derejczyk i Partnerzy wybiera GutPRW marcu wrocławska agencja GutPR sformalizowała współprace z Kancelarią Prawniczą Maciej Derejczyk i partnerzy.
0 1 0 0 0 27.03.2009Kolejne serwisy Grupy Allegro w portfolio Biura Reklamy GG NetworkBiuro Reklamy GG Network przejęło obowiązki reklamowe Otomoto, Otodom oraz Allewakacje – serwisów spółki Otomoto należącej do Grupy Allegro.
0 1 0 0 0 27.03.2009Wiosenna odsłona „Rodzinnej Krainy” w sieci supermarketów Carrefour"Rodzinna Kraina" to cykliczny program skierowany do klientów sieci supermarketów Carrefour, organizowany wspólnie z koncernem Procter&Gamble.
0 2 0 0 0 27.03.2009Oczekiwana długość wywiadu telefonicznegoBadacze tworzą długie kwestionariusze, ale respondenci oczekują, że telefoniczne sondaże będą trwały zaledwie kilka minut.
0 1 0 0 0 27.03.2009Banah Group dla NizoraluAgencja Reklamowa Banah Group jest autorem najnowszej kampanii Nizoralu. Działania reklamowe obejmują zarówno spoty telewizyjne, jak i kampanię prasową, radiową oraz outdoor.
0 1 0 0 0 27.03.2009Agencja BC MFD media communications dla HerbapoluAgencja BC MFD media communications wygrała przetarg na opracowanie strategii i realizację kompleksowych działań public relations związanych z obchodami 60-lecia marki Herbapol Lublin.
0 1 0 0 0 26.03.2009SARE pokazuje, jak e-maile wyglądają w skrzynkach odbiorcówSpecjalizująca się w e-mail marketingu firma SARE udostępniła swoim klientom rozwiązanie pozwalające obejrzeć wysyłane wiadomości w piętnastu różnych programach do odbioru poczty, bez potrzeby ich instalowania lub logowania się do nich. Funkcjonalność zintegrowana jest z systemem SARE, a jej wykorzystanie wpłynie istotnie na jakość dostarczanych odbiorcom newsletterów i mailingów.
0 1 0 0 0 26.03.2009Trzeci Festiwal Promocji Miast i RegionówJuż po raz trzeci Grupa Ströer organizuje Festiwal Promocji Miast i Regionów. Co roku konferencja przyciąga ponad 400 osób na co dzień zajmujących się promocją oraz marketingiem terytorialnym. W tegorocznym Festiwalu szczególne miejsce zajmą zagadnienia związane z marketingiem sportowym oraz marketingiem kultury.
0 1 0 0 0 26.03.2009DnB Nord Polska promuje polisę Nord FortjeneBank DnB Nord Polska wprowadził do oferty polisę lokacyjną Nord Fortjene, przygotowaną we współpracy z Towarzystwem Ubezpieczeniowym Generali. Nowy produkt wspierany jest przez intensywną kampanię reklamową.