Espresso - Strona 3713 z 5519 - Marketing przy Kawie

Espresso

24 kwietnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.04.2009

Posada telemarketera to pewne zajęcie w dobie kryzysu

„Jeśli chcesz przetrwać kryzys zostań telemarketerem” pod takim hasłem jedno z call center zachęca do podjęcia pracy na tzw. „słuchawce”. Z analizy ofert opublikowanych w internetowej giełdzie pracy infoPraca.pl w pierwszym kwartale 2009 roku wynika, iż od stycznia stale rośnie liczba propozycji pracy dla telemarketerów i pracowników telefonicznej obsługi klienta. Ponad 40 procent ofert opublikowanych z tej branży w marcu pochodzi z firm  outsourcingowych, zajmujących się obsługą klienta oraz call center.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.04.2009

Komunikacja z klientami w ciężkich czasach

Jak zamiast obniżania cen zwiększyć zaangażowanie Klientów? Jak podtrzymywać ich zainteresowanie marką tak, aby pozostali z nią mimo panującego kryzysu? O tym i innych aspektach budowania zaufania Klientów opowiedzą podczas seminarium 9 czerwca br. dr Michael R. Solomon, Profesor marketingu, dyrektor Centrum Badań Konsumenckich Haub School of Business w Saint Joseph’s University w Filadelfii oraz Janusz Kamieński, Business Performance Consultant z Executive-Conversation Polska.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.04.2009

Rusza kampania „Philips, oczywiście”

„Philips, oczywiście” to kampania konsumencka, której celem jest pokazanie wyższości produktów Philips nad konkurencją. Międzynarodowa kampania zaangażuje 4000 pracowników Philips, którzy w 36 krajach w trakcie “In-Store Excellence Day” dostarczą przekaz kampanii do wybranych sieci handlowych. 23 kwietnia w siedmiu miastach zostały stworzone specjalne strefy, w których konsumenci Philips mogą przetestować i porównać produkty Philips z produktami konkurencji.

Poprzednie Następne