Espresso - Strona 3712 z 5518 - Marketing przy Kawie

Espresso

24 kwietnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.04.2009

Posada telemarketera to pewne zajęcie w dobie kryzysu

„Jeśli chcesz przetrwać kryzys zostań telemarketerem” pod takim hasłem jedno z call center zachęca do podjęcia pracy na tzw. „słuchawce”. Z analizy ofert opublikowanych w internetowej giełdzie pracy infoPraca.pl w pierwszym kwartale 2009 roku wynika, iż od stycznia stale rośnie liczba propozycji pracy dla telemarketerów i pracowników telefonicznej obsługi klienta. Ponad 40 procent ofert opublikowanych z tej branży w marcu pochodzi z firm  outsourcingowych, zajmujących się obsługą klienta oraz call center.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.04.2009

Komunikacja z klientami w ciężkich czasach

Jak zamiast obniżania cen zwiększyć zaangażowanie Klientów? Jak podtrzymywać ich zainteresowanie marką tak, aby pozostali z nią mimo panującego kryzysu? O tym i innych aspektach budowania zaufania Klientów opowiedzą podczas seminarium 9 czerwca br. dr Michael R. Solomon, Profesor marketingu, dyrektor Centrum Badań Konsumenckich Haub School of Business w Saint Joseph’s University w Filadelfii oraz Janusz Kamieński, Business Performance Consultant z Executive-Conversation Polska.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.04.2009

Rusza kampania „Philips, oczywiście”

„Philips, oczywiście” to kampania konsumencka, której celem jest pokazanie wyższości produktów Philips nad konkurencją. Międzynarodowa kampania zaangażuje 4000 pracowników Philips, którzy w 36 krajach w trakcie “In-Store Excellence Day” dostarczą przekaz kampanii do wybranych sieci handlowych. 23 kwietnia w siedmiu miastach zostały stworzone specjalne strefy, w których konsumenci Philips mogą przetestować i porównać produkty Philips z produktami konkurencji.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.04.2009

Powiedz prezesowi co sądzisz o jego firmie

Czy możliwe jest, aby prezes wielkiej firmy zainteresował się opinią jednostkowego klienta? Czy to możliwe aby opinia pojedynczego klienta w ogóle dotarła do zarządu firmy? Może brzmi to niewiarygodnie ale tak się właśnie dzieje. Po ogłoszeniu wyników pierwszej edycji Programu Jakość Obsługi 2008 pojawiła się nowa możliwość komunikacji pomiędzy konsumentami oraz managerami i zarządzającymi zarówno mniejszymi jak i największymi firmami w Polsce.

Poprzednie Następne