0 1 0 0 0 30.03.2009Ruszył konkurs na projekt „Świeżego Kubełka KFC”Rozpoczął się konkurs „Bucket Design” na najlepszy projekt „Świeżego Kubełka KFC”. Nagroda główna w konkursie to 10 000 zł i realizacja nagrodzonego projektu. Wyniki konkursu ogłoszone zostaną 28 maja, a zwycięski, „najświeższy” kubełek, trafi do restauracji KFC już jesienią tego roku.
0 3 0 0 0 30.03.2009FreshMail bada popularność aplikacji pocztowychZespół FreshMaila przeprowadził badanie, mające odpowiedzieć na pytanie, jakich programów i systemów używają polscy Internauci do przeglądania poczty elektronicznej. Badaniem było objętych 1 000 000 otwartych maili, które były wysłane przez system FreshMail w dniach 11-25 marca 2009 roku.
0 1 0 0 0 30.03.2009Live obsłuży PKN OrlenAgencja Live wygrała przetarg na obsługę eventową PKN Orlen w 2009 roku.
0 3 0 0 0 27.03.20092008 – kosmetyczny rok w mediach kolorowychAgencja KaMODUS PR opublikowała raport podsumowujący roczną aktywność marek kosmetycznych w mediach kolorowych.
0 1 0 0 0 27.03.2009Ruszyła kampania reklamowa nowej usługi Autodealingu w Alior BankuPod hasłem „Odmarżacz walutowy” wystartowała kampania reklamowa promującą innowacyjną usługę Alior Banku – Autodealing dla firm.
0 1 0 0 0 27.03.2009Green Tank dla Daru NaturyZ okazji Dnia Wody oraz Dnia Ziemi Green Tank, eko-departament agencji Brainshop U-boot, przygotował dla Nestle Waters Direct oddział Dar Natury kampanie komunikujące prośrodowiskowe zaangażowanie firmy.
0 1 0 0 0 27.03.2009Telewizory LCD – niekoniecznie tanie, koniecznie Full HDProducent, wielkość i rozdzielczość. Jak wynika z raportu internetowej porównywarki cen Okazje.info, nie cena, a właśnie te trzy parametry najbardziej interesują Polaków kupujących telewizory LCD.
0 1 0 0 0 27.03.2009Alert Media Communications dla Carolina Medical CenterAgencja Alert Media Communications w połowie marca tego roku rozpoczęła współpracę z NZOZ Carolina Medical Center, centrum ortopedii i medycyny sportowej, z siedzibą w Warszawie. Agencja opracowała strategię działań komunikacyjnych i odpowiada za jej wdrożenie w 2009 roku.
0 1 0 0 0 27.03.2009Odpowiedź PBI i Gemius na list otwarty GG NetworkMegapanel PBI/Gemius to pomiar oglądalności witryn i aplikacji internetowych - nie jest więc tożsame z badaniem oglądalności / słuchalności treści audio i wideo. Wyniki badania prowadzonego wspólnie przez PBI i Gemius dostarczają informacji m.in. o liczbie użytkowników czy odsłon na stronie, która te pliki multimedialne (audio i wideo) zawiera. Zestawienie, na jakie powołuje się GG Network, zawiera informację o pięciu najpopularniejszych wg zasięgu witrynach w kategorii radio online (przygotowanego specjalnie w tym celu drzewka agregatów), nie prezentuje zatem pięciu najpopularniejszych stacji radiowych wg liczby słuchaczy.
0 1 0 0 0 27.03.2009Program „Master of Customer Experience”W maju rozpoczyna się I edycja certyfikowanego programu „Master of customer experience”. Celem programu jest zaprezentowanie uczestnikom najnowszej, praktycznej wiedzy z zakresu obsługi Klienta i budowania lojalności w oparciu o zarządzanie doświadczeniem Klienta.