0 1 0 0 0 24.03.2009Panel dyskusyjny „Media – informacja, manipulacja, ideologia?”30. marca w Wyższej Szkole Zarządzania i Prawa im Heleny Chodkowskiej w Warszawie odbędzie się panel dyskusyjny organizowany przez Stowarzyszenie Mazowsze XXI. Tematem panelu będą media i ich funkcja w dzisiejszym społeczeństwie. Dyskusja panelistów zatoczy szerokie spektrum oddziaływania środków masowego przekazu na opinię publiczną oraz przyszłość ich roli we współczesnym w świecie.
0 1 0 0 1 24.03.2009Kryzys omija marketing w wyszukiwarkachBranża marketingu w wyszukiwarkach internetowych nie obawia się kryzysu. Polski rynek, warty w 2008r. ok. 190 mln. zł powinien wzrosnąć w 2009r. o kolejne 50%. Mimo zapowiadanych przez firmy cięć budżetów reklamowych, agencje zajmujące się tą działalnością mają się dobrze.
0 1 0 0 0 24.03.2009Wiosenna promocja marki FuldaGrupa Goodyear w Polsce rozpoczyna wiosenną kampanię promocyjną marki Fulda pod hasłem „Fulda EcoControl - testowana na portfelach”.
0 1 0 0 0 24.03.2009Talent w sieci. Jak znaleźć sponsoraPolsce nie brakuje talentów. Natomiast niestety brakuje wystarczających dotacji na kulturę. Wielu młodych artystów rezygnuje z rozwijania swoich pasji albo skazuje swoją twórczość na niszowość, tworząc jedynie dla najbliższych znajomych. Jak tę sytuację zmienić?
0 1 0 0 0 23.03.2009Grupa Muszkieterów i Merck Serono nowymi klientami Solski Burson-MarstellerWywodząca się z Francji Grupa Muszkieterów oraz międzynarodowa firma farmaceutyczna Merck Serono powierzyły agencji Solski Burson-Marsteller działania public relations.
0 1 0 0 0 23.03.2009Siła rekomendacji – kampania Inter-FragrancesRekomendacje znajomych mają ogromny wpływ na decyzje zakupowe konsumentów. Dlaczego? Ponieważ ludzie ufają najbardziej opiniom bliskich osób. Z tego względu firma Inter-Fragrances zdecydowała się na wykorzystanie w swojej kampanii promocyjnej narzędzia, jakim jest marketing szeptany.
0 1 0 0 0 23.03.200912. spotkanie branży internetowej Netcamp27 marca o godzinie 18:00 w restauracji Klubu 13 Muz w Szczecinie odbędzie się 12. spotkanie branży internetowej Netcamp.
0 1 0 0 0 23.03.2009Wiosenna kampania promocyjna PremioPremio rozpoczyna wiosenną kampanię promocyjną. Działania, począwszy od 23 marca br., obejmą telewizję i radio regionalne. Dodatkowo kampania będzie wspierana materiałami POS.
0 1 0 0 0 23.03.2009Baba Jaga czy Czarownica? – jak komunikować o świętokrzyskim?26-27 marca w Wojewódzkim Domu Kultury w Kielcach spotkają się samorządowcy i specjaliści od komunikacji z regionu świętokrzyskiego. W trakcie dwudniowego seminarium uczestnicy dowiedzą się jak i za pomocą jakich narzędzi komunikować o małych ojczyznach.
0 1 0 0 0 23.03.2009Team One dla marki SimplusAgencja Team One przygotowała najnowszą kampanię marki Simplus.