SARE pokazuje, jak e-maile wyglądają w skrzynkach odbiorców - Marketing przy Kawie
SARE pokazuje, jak e-maile wyglądają w skrzynkach odbiorców
  • 0
  • 1
26.03.2009

SARE pokazuje, jak e-maile wyglądają w skrzynkach odbiorców

Specjalizująca się w e-mail marketingu firma SARE udostępniła swoim klientom rozwiązanie pozwalające obejrzeć wysyłane wiadomości w piętnastu różnych programach do odbioru poczty, bez potrzeby ich instalowania lub logowania się do nich. Funkcjonalność zintegrowana jest z systemem SARE, a jej wykorzystanie wpłynie istotnie na jakość dostarczanych odbiorcom newsletterów i mailingów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55589 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

26 marca 2009