Ruszyła kampania reklamowa nowej usługi Autodealingu w Alior Banku - Marketing przy Kawie
Ruszyła kampania reklamowa nowej usługi Autodealingu w Alior Banku
  • 0
  • 1
27.03.2009

Ruszyła kampania reklamowa nowej usługi Autodealingu w Alior Banku

Pod hasłem „Odmarżacz walutowy” wystartowała kampania reklamowa promującą innowacyjną usługę Alior Banku – Autodealing dla firm.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55174 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 marca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.03.2009

Odpowiedź PBI i Gemius na list otwarty GG Network

Megapanel PBI/Gemius to pomiar oglądalności witryn i aplikacji internetowych - nie jest więc tożsame z badaniem oglądalności / słuchalności treści audio i wideo. Wyniki badania prowadzonego wspólnie przez PBI i Gemius dostarczają informacji m.in. o liczbie użytkowników czy odsłon na stronie, która te pliki multimedialne (audio i wideo) zawiera. Zestawienie, na jakie powołuje się GG Network, zawiera informację o pięciu najpopularniejszych wg zasięgu witrynach w kategorii radio online (przygotowanego specjalnie w tym celu drzewka agregatów), nie prezentuje zatem pięciu najpopularniejszych stacji radiowych wg liczby słuchaczy.