Telewizory LCD – niekoniecznie tanie, koniecznie Full HD - Marketing przy Kawie
Telewizory LCD – niekoniecznie tanie, koniecznie Full HD
  • 0
  • 1
27.03.2009

Telewizory LCD – niekoniecznie tanie, koniecznie Full HD

Producent, wielkość i rozdzielczość. Jak wynika z raportu internetowej porównywarki cen Okazje.info, nie cena, a właśnie te trzy parametry najbardziej interesują Polaków kupujących telewizory LCD.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54992 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 marca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.03.2009

Odpowiedź PBI i Gemius na list otwarty GG Network

Megapanel PBI/Gemius to pomiar oglądalności witryn i aplikacji internetowych - nie jest więc tożsame z badaniem oglądalności / słuchalności treści audio i wideo. Wyniki badania prowadzonego wspólnie przez PBI i Gemius dostarczają informacji m.in. o liczbie użytkowników czy odsłon na stronie, która te pliki multimedialne (audio i wideo) zawiera. Zestawienie, na jakie powołuje się GG Network, zawiera informację o pięciu najpopularniejszych wg zasięgu witrynach w kategorii radio online (przygotowanego specjalnie w tym celu drzewka agregatów), nie prezentuje zatem pięciu najpopularniejszych stacji radiowych wg liczby słuchaczy.