0 1 0 0 0 2.04.2009Genesis PR dla Rohlig PolandAgencja Genesis PR rozpoczęła współpracę ze spółką Rohlig Poland. Umowa obejmuje kompleksowe doradztwo w zakresie PR oraz prowadzenie biura prasowego.
0 1 0 0 0 2.04.2009Rusza kampania „Gościa Niedzielnego”Ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa „Gościa Niedzielnego”. Główne hasło kampanii brzmi - „Gość Niedzielny. Co tydzień nowy”.
0 1 0 0 0 2.04.2009Lech Poznań najbardziej wartościową marką futbolową w PolsceW dniach 22-24 marca 2009 firma Penatagon Research we współpracy z serwisem Wirtualna Polska przeprowadziła badanie "FutbolBarometr.wiosna2009". W badaniu wzięło udział 2000 respondentów.
0 1 0 0 0 2.04.2009W Wizard będą szeptaćAgencja Reklamowa Wizard powiększa dział Advertising o team odpowiedzialny za działania w zakresie marketingu szeptanego oraz buzz i viral marketingu.
0 1 0 0 0 1.04.2009MediaOn z Mayland Real EstateDom mediowy MediaOn przygotował kampanię dla Mayland Real Estate. Kampania ruszyła w marcu i potrwa do końca roku.
0 1 0 0 0 1.04.2009Kolman i MediaOn dla SkandiiW 2009 roku Skandia Życie TU S.A. obchodzi jubileusz 10-lecia swojej obecności na polskim rynku. Wraz ze wzrostem międzynarodowej obecności Skandii i wejściem w struktury Grupy Old Mutual postanowiono wypracować jeden spójny wizerunek marki. W kolejne lata Skandia wkracza z nowym logo oraz nową strategią.
0 1 0 0 0 1.04.2009Konferencja „Event w trudnych czasach”Miesięcznik „Event Profit” zorganizuje bezpłatną konferencję branżową „Event w trudnych czasach”, która będzie towarzyszyła targom Event Expo.
0 1 0 0 0 1.04.2009Teatr Cinema z Kostrzewa PRZ początkiem kwietnia br. Teatr Cinema rozpoczął współpracę z Kostrzewa PR. Agencji powierzono zadania z zakresu doradztwa public relations oraz promocji i kreowania wizerunku „Festiwalu Muzyki Teatralnej” w mediach ogólnopolskich.
0 1 0 0 0 1.04.2009Rusza kampania wizerunkowa marki Żywiec1 kwietnia br. startuje najnowsza kampania wizerunkowa marki Żywiec. Składa się na nią ogólnopolska kampania outdoorowa oraz nowy spot reklamowy.
0 1 0 0 0 1.04.2009Polski rynek reklamowy jednak zwalania i odbije się dopiero w 2011 rokuSpadek wydatków reklamowych o prawie - 0,7 proc. i perspektywa spowolnienia na rynku mediów w 2009 roku to widoczne skutki recesji gospodarczej rynku – wynika z najnowszego raportu ZenithOptimedia.