0 1 2.04.2009Soul and Mind dla marki Buondizarządzanie marką TweetNestle Polska SA zdecydowała się na odświeżenie linii kreatywnej jednej ze swoich marek – Buondi.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54840 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 2.04.2009Ekspansja InteliWISE w USAWarszawa, 1 kwietnia 2009, InteliWISE SA. jako pierwsza polska spółka giełdowa, otworzyła biuro w Dolinie Krzemowej w Sunnyvale, Kalifornia, USA. Otwarcie biura sprzedaży w Sunnyvale jest kolejnym krokiem, po wdrożeniu technologii wirtualnych doradców w koncernie Kraft Foods, w realizacji strategii wejścia na rynek USA.
0 1 0 0 0 2.04.2009Interaktywne wystawy od Visual SolutionsVisual Solutions stawia na bezpośrednią interakcję z klientem. Flagowym produktem firmy jest interaktywna wystawa - nowe medium wspierające akcje sprzedażowe i kampanie reklamowe.
0 1 0 0 0 2.04.2009TBWA Telescope autorem kampanii 1% na rzecz osób niepełnosprawnych intelektualnieW kwietniu br. rusza 1% ogólnopolska kampania z inicjatywy Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym (PSOUU). Kampania kwietniowa ma charakter 1%, a jej kontynuacją będzie całoroczna kampania wizerunkowa.
0 1 0 0 0 2.04.2009Genesis PR dla Rohlig PolandAgencja Genesis PR rozpoczęła współpracę ze spółką Rohlig Poland. Umowa obejmuje kompleksowe doradztwo w zakresie PR oraz prowadzenie biura prasowego.