0 1 0 0 0 3.04.2009Braun&Partners wchodzi do PolskiBraun&Partners Polska - oddział istniejącej od 2005 roku, międzynarodowej firmy doradztwa strategicznego w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu Braun&Partners Network - wchodzi na polski rynek.
0 1 0 0 0 3.04.2009Chocolateman zdemaskowanyZakończyła się trwająca dwa tygodnie kampania promująca Axe Dark Temptation na platformie GG. Stanowiła ona teaser dla właściwych działań promocyjnych produktu.
0 1 0 0 0 3.04.2009Practum Consulting – nowy gracz na rynku PRDziałalność na rynku zainaugurowała Practum Consulting, która będzie oferować usługi z zakresu public relations i investor relations. Firma specjalizuje się w PR korporacyjnym, finansowym, komunikacji kryzysowej, a także w PR sportowym.
0 1 0 0 0 3.04.2009Paralotna dla CH PromenadaAgencja Paralotna przygotowała wiosenną odsłonę kampanii dla CH Promenada.
0 1 0 0 0 3.04.2009Jubileuszowa Gala Polskiego Centrum MarketingowegoW piątek 27 marca b.r. w warszawskim teatrze Roma odbyła się uroczysta Gala zorganizowana przez Polskie Centrum Marketingowe, z okazji 15-lecia istnienia spółki. W spotkaniu wzięło udział ponad 900 gości, a sama Gala była okazją do ogłoszenia kontynuacji Projektu Przyjaciele Klienta.
0 1 0 0 0 3.04.2009KrakówPR i PSPR – plany na 2009 rokPierwszego kwietnia odbyło się wspólne spotkanie KrakówPR i Małopolskiego Oddziału Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Na spotkaniu przewodniczący oddziału Wiktor W. Kammer przedstawił pomysły zarządu dotyczące planu działania w 2009 roku.
0 1 0 0 0 3.04.2009Grupa PRC wspiera twórcze kobiety3 kwietnia odbędzie się kolejna impreza w ramach ogólnopolskiej akcji „Kobieca PROwokacja”. Jej celem jest promocja pozytywnej energii płci pięknej w kulturze klubowej, fotografii, malarstwie i grafice.
0 1 0 0 0 2.04.2009Star One w nowej siedzibieGrupa komunikacyjna Star One przenosi się do nowej siedziby. Domy mediowe Star Media i Star Digital oraz agencja reklamowa Star Advertising od 6 kwietnia będą miały swoje biura przy ulicy Wołodyjowskiego 46 w Warszawie.
0 1 0 0 0 2.04.2009WielkaMoc w sklepach RealAgencja Reklamowa S4 przygotowała dla sieci hipermarketów Real ogólnopolską kampanię promującą przedświąteczne zakupy w jej sklepach. Akcja „WielkaMoc przyjemności w Real” rozpoczęła się 18 marca i potrwa do 13 kwietnia, obejmując działania ATL oraz BTL.
0 1 0 0 0 2.04.2009Pro-Creation bada opinie konsumentów pasty do zębów Colgate MaxWhiteWarszawska agencja marketingu interaktywnego Pro-Creation zakończyła akcję samplingową pasty do zębów Colgate MaxWhite. Celem akcji było przeprowadzenie wiarygodnego testu konsumenckiego w grupach docelowych.