0 1 0 0 0 22.04.2009Zakłady Azotowe „Puławy” społecznie dobrze widzianeZakłady Azotowe „Puławy” SA zostały laureatem pierwszej edycji konkursu „Firma Dobrze Widziana” organizowanego w ramach ogólnopolskiego projektu realizowanego przez Związek Pracodawców Business Centre Club wspólnie z Forum Związków Zawodowych i Stowarzyszeniem Akademii Rozwoju Filantropii w Polsce. Nagrodę odebrał 21 kwietnia w Lublinie Prezes Zarządu – Paweł Jarczewski.
0 1 0 0 0 22.04.2009Ponad połowa firm z branży technologicznej nie docenia korzyści płynących z prowadzenia blogów korporacyjnychAż 63 procent firm z branży technologicznej nie korzysta z możliwości prowadzenia blogów korporacyjnych. Wskazują na to wyniki międzynarodowego badania przeprowadzonego przez Eurocom Worldwide, globalną sieć PR.
0 1 0 0 0 22.04.2009Kampania społeczna „Zawsze Świeże” wyróżnionaZainicjowana przez Zakłady Mięsne Pamso SA kampania społeczna „Zawsze Świeże” została doceniona przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu i umieszczona w raporcie „Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2008. Dobre praktyki”. Agencja PR Toolbox Creative Communications opracowała i wdrożyła strategiczne założenia kampanii.
0 1 0 0 0 22.04.2009Fuzja Concept Publishing Polska oraz P&PWe wtorek 21. kwietnia sfinalizowana została umowa o połączeniu spółek Concept Publishing Polska oraz P&P, której podpisanie zwieńczyło intensywne, trwające od ponad 6 miesięcy rozmowy, potwierdzone podpisanym na początku marca b.r. listem intencyjnym pomiędzy zarządami obu spółek.
0 1 0 0 0 22.04.2009RMF Maxxx na mobilnych nośnikach Jet LineTrwa akcja promocyjna radia RMF Maxxx. Kampania wykorzystuje mobilne nośniki Jet Line: JetBike’ i oraz MobiJety.
0 1 0 0 0 22.04.2009Barcamp #16W sobotę 25 kwietnia w budynku Słodowni odbędzie się kolejne nieformalne spotkanie branży internetowej Barcamp w Starym Browarze.
0 1 0 0 0 22.04.2009Druga edycja konkursu „100% z 1%”W drugiej edycji konkursu „100% z 1%”, zorganizowanego przez Newsweek Polska, liczy się nie tylko przesłanie, ale też pomysł i jego realizacja. Internauci mogą jeszcze głosować na najlepszą strategię promocyjną organizacji pożytku publicznego.
0 1 0 0 0 22.04.2009SPORTSonline – nowa sieć reklamowaSPORTSonline to nowa sieć reklamy internetowej, która specjalizuje się w projektach reklamowych wykorzystujących sport jako kanał komunikacji marketingowej. Sieć została uruchomiona przez dom mediowy Cormedia.
0 1 0 0 0 22.04.2009Marki Godne Zaufania – Wyniki badania European Trusted Brands 2009Już po raz dziewiąty europejscy konsumenci wybrali marki, które darzą największym zaufaniem. Tegoroczna edycja badania European Trusted Brands pokazała m.in., że wśród Europejczyków nieprzerwanie największym zaufaniem cieszą się marki Nokia i Nivea. Marki wskazane przez polskich respondentów zostaną nagrodzone Złotym i Kryształowym Godłem European Trusted Brands 2009. Nagrody zostały wręczone podczas uroczystej Gali, która odbyła się 21. kwietnia w Warszawie.
0 1 0 0 0 22.04.2009Rusza drugi etap kampanii ECCOWystartowała druga faza kampanii „Mój Świat Mój Styl Moje ECCO”. W jedenastu wyselekcjonowanych centrów handlowych w Polsce pojawiły się Kioski Interaktywne ECCO.