0 1 0 0 0 3.06.2009Agencja Albert Lumberjacker nawiązuje współpracę z firmą Enel-MedAgencja Albert Lumberjacker pozyskała nowego klienta. Jest nim sieć centrów medycznych w Polsce - Enel-Med.
0 1 0 0 0 3.06.2009Pierwszy pojedynek mikroblogowy w Lookr.tvW najbliższy piątek, 5 czerwca w Lookr.tv, odbędzie się debata podsumowująca pierwsze tygodnie akcji „3000vs3001”, czyli polskiego pojedynku mikroblogowego.
0 1 0 0 0 2.06.2009Wakacyjna kampania teaserowa DEMO Effective Launching dla Osiedla Europejskiego1 czerwca rozpoczęła się wakacyjna kampania wizerunkowa opracowana przez DEMO Effective Launching dla marki Osiedle Europejskie - inwestycji spółki Novo Maar, należącej do międzynarodowej grupy deweloperskiej AFI Europe.
0 1 0 0 0 2.06.2009Program „Wiem, co wybieram” w warszawskim metrze1 czerwca ruszyła kampania promocyjna międzynarodowego programu znakowania produktów żywnościowych „Wiem, co wybieram”. Mieszkańcy Warszawy podróżujący metrem przez dwa tygodnie będą mieli okazję zapoznawać się ze znaczeniem logo programu, które pojawi się na ekranach nośników CityINFOtv. Firma AMS, właściciel CityINFOtv, zaangażowała się w kampanię na zasadach partnerskich.
0 1 0 0 0 2.06.2009Mea Event dla VattenfallaAgencja Mea Event wsparła firmę Vattenfall podczas 13 Pikniku Naukowego na Podzamczu w Warszawie.
0 1 0 0 0 2.06.2009NEKK rusza na podbój rynkuZ początkiem czerwca rozpoczyna działalność nowa agencja reklamowa NEKK specjalizująca się w usługach dla branży ochrony zdrowia. Agencja wchodzi w skład Grupy Torfarm.
0 1 0 0 0 2.06.2009Galposter dla AvivaW związku ze zmianą marki grupa Aviva w Polsce (dawniej Commercial Union) wyłoniła w drodze przetargu dwóch partnerów do realizacji projektu zmiany oznakowania zewnętrznego swojej sieci dystrybucji. Jedną z wyłonionych firm jest Galposter Sp. z o.o.
0 1 0 0 0 2.06.2009Podsumowanie I Międzynarodowego Kongresu Trade Marketingu w WarszawieW I Międzynarodowym Kongresie Trade Marketingu w Warszawie uczestniczyło ponad 150 przedstawicieli średniej i wyższej kadry menedżerskiej, głównie z obszaru marketingu i sprzedaży. W debatach, indywidualnych wystąpieniach oraz wideokonferencjach wzięło udział 35 polskich i międzynarodowych prelegentów z USA, Niemiec, Wielkiej Brytanii i Włoch.
0 1 0 0 0 2.06.2009Deutsche Bank dla najmłodszych1 czerwca ruszyła kampania Fundacji ORIMARI „Kochasz, chronisz, zapobiegasz – Badaj swoje dziecko”. Przy wsparciu Deutsche Bank PBC, Fundacja będzie zachęcać rodziców i opiekunów do wykonywania badań profilaktycznych swoich dzieci.
0 1 0 0 0 2.06.2009Ruszyła kampania reklamowa marki HitCiastka Hit staną się bohaterami spotów reklamowych emitowanych w czołowych stacjach telewizyjnych m.in. TVN, Polsat, TVP, TV4, TVN7, TVP3.