0 1 0 0 0 22.04.2009Wiosna nadal z Data PRKrakowska agencja Data Public Relations przedłużyła współpracę ze Stowarzyszeniem Wiosna na następny rok. Agencja skoncentruje swoje działania na bieżącym doradztwie oraz koordynacji działań informacyjnych i promocyjnych dotyczących projektu Akademii Przyszłości.
0 1 0 0 0 22.04.2009Agencja PAPRiKA wygrała dwa przetargi Kompanii PiwowarskiejAgencja PAPRiKA wygrała dwa przetargi Kompanii Piwowarskiej. Pierwszy przetarg dotyczył organizacji XI Konferencji Sprzedaży i Marketingu KP. Wzięło w nim udział 5 agencji. Oferta agencji PAPRiKA została uznana za najbardziej pasującą do specyfiki KP oraz najlepiej wykorzystującą dostępny budżet.
0 1 0 0 0 22.04.2009Rozrywka i używki – pierwsze do cięcia w wydatkach domowychW 1 kwartale br. dom mediowy Macroscope OMD postanowił zbadać postawy Polaków nt. ich tendencji zakupowych. W cyklicznym badaniu z serii MacroFaq grupę 644 Polaków zapytano: Czy zamierzasz ograniczyć swoje wydatki w związku z kryzysem? oraz Wydatki, na które kategorie produktowe ograniczysz w pierwszej kolejności?
0 1 0 0 0 22.04.2009Woda „Mama i ja” z Event PRDo grona Klientów Agencji Event PR dołączyła firma Wosana – producent m. in.: niegazowanej wody źródlanej „Mama i ja”, której dotyczy podpisana umowa o współpracy.
0 1 0 0 0 21.04.2009VI edycja konkursu ArtZeptZepter International ogłasza rozpoczęcie VI edycji międzynarodowego konkursu dla młodych talentów ArtZept 2009. Jest to konkurs na najlepszą kreację w ramach sztuki użytkowej. Tegoroczny temat przewodni to „Herbata dla dwojga”.
0 1 0 0 0 21.04.2009Konkret PR – nowa agencja na rynkuKonkret PR to nowa agencja, działająca od stycznia 2009 roku w Warszawie. Jej właścicielem i założycielem jest Ewa Król-Sawicka, która od ponad 12 lat związana jest z branżą PR, wcześniej pracowała jako dziennikarz w magazynach kobiecych i medycznych.
0 1 0 0 0 21.04.2009Kampania promocyjna marki IndesitPod hasłem "Nowa Generacja Prania" ruszyła kampania promocyjna marki Indesit.
0 1 0 0 0 21.04.2009Piłkarski konkurs Carlsberga w sklepach CarrefourMarka Carlsberg 29 kwietnia b.r. rozpoczyna ogólnopolską akcję konkursową w wybranych sieciach sklepów Carrefour pod hasłem „Carlsberg – Carrefour Finał Pucharu UEFA”.
0 1 0 0 0 21.04.2009Brand Support dla marki AstorAgencja Brand Support opracowała wiosenną kampanię wizerunkowo-sprzedażową marki Astor. Wykorzystująca wizerunek popularnej aktorki Ani Przybylskiej, kompleksowa akcja promocyjna prowadzona jest pod hasłem „Wiosna, ach to Ty!”.
0 1 0 0 0 21.04.2009Nowa agencja PR dla „zielonych” firm, produktów i usługPR Support to nowa agencja public relations specjalizująca się w tak zwanej „zielonej” (zrównoważonej) komunikacji. Zadaniem stojącym przed nową firmą jest dostarczanie strategicznego doradztwa przedsiębiorstwom i innym organizacjom, które są zaangażowane w budowanie odpowiedzialnej społecznie gospodarki. Firma oferuje także usługi konsultingowe.