0 1 0 0 0 2.06.2009On Board PR Ukraine dla Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej UkrainyNa zlecenie ukraińskiego Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej firma On Board PR Ukraine rozpoczyna realizację kampanii informacyjnej wspierającej reformę systemu pomocy społecznej.
0 1 0 0 0 2.06.2009Rusza kampania SEATA Exeo1 czerwca ruszyła kampania reklamowa samochodu SEAT Exeo.
0 1 0 0 0 2.06.2009BizOn media rozbudowuje ofertęBiznesowa sieć reklamowa BizOn media rozszerza ofertę o cztery nowe produkty: Pakiety stałych obecności, poranne Happy Hours, retargeting oraz model sprzedaży łączący CPM i CPC.
0 1 0 0 0 2.06.2009Letnia kampania marki JupiW okresie letnim od czerwca do sierpnia, marka Jupi (Hoop Polska) rusza z kampanią outdoorową, bardzo intensywnie będzie również obecna w kinach i w Internecie.
0 1 0 0 0 2.06.2009Akcje pilotażowe marketingu bezpośredniegoWedług badań Amerykańskiego Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (DMA), wydatki na marketing bezpośredni już w 2007 przekroczyły połowę marketingowych budżetów amerykańskich firm i w najbliższych latach będą systematycznie rosnąć. Polscy menadżerowie nadal nie są przekonani co do skuteczności działań opartych na komunikacji bezpośredniej. Wciąż brakuje wiedzy na temat możliwości i zalet telemarketingu. Aby się o nich przekonać wystarczy zdecydować się na realizację tzw. akcji pilotażowej.
0 1 0 0 0 2.06.2009Google testuje linki sponsorowane w pasku wyszukiwaniaLinki sponsorowane zwane potocznie Google Adwords stanowią jedną z najmniej inwazyjnych form reklamy w sieci. Korzysta z niej już kilka milionów użytkowników aktywnie promując swoje witryny. O skuteczności tego narzędzia przekonało się już tysiące reklamodawców, a setki Internautów zakupiło produkt dzięki szybkiemu dotarciu do oferty. Analizując te dane Google rozpoczęło sukcesywnie wprowadzać nowe miejsca dla tej formy reklamy.
0 1 0 0 0 2.06.20094Frame dla Danone Nations CupPod hasłem "Wspieraj sportowe marzenia naszych dzieci" ruszyła kampania przygotowana przez agencję reklamową 4Frame. Celem akcji promującej zdrowy styl życia jest zebranie funduszy na zakup sprzętu sportowego dla uczniów z 73 szkół podstawowych.
0 1 0 0 0 2.06.2009Brand Support dla PlayStationAgencja Brand Support wygrała przetarg ogłoszony przez Sony Computer Entertainment Polska Sp. z o.o. Od 1 czerwca br. agencja zajmie się obsługą marki PlayStation w zakresie działań BTL, Public Relations oraz eventów.
0 1 0 0 0 1.06.2009Jednostka Ratownictwa Chemicznego wyróżniona przez ekspertów Plastpol 2009Azoty Tarnów modyfikują identyfikację wizualną spółek Grupy Kapitałowej. Premiera nowego logotypu Jednostki Ratownictwa Chemicznego została wyróżniona przez ekspertów kieleckich targów Plastpol 2009.
0 1 0 0 0 1.06.2009Dzień Dziecka okiem Skąpiec.plW gronie poszukiwanych na Dzień Dziecka prezentów króluje niepodzielnie elektronika. Wygląda na to, że starsze pociechy ucieszą się o wiele bardziej z gry Xbox 360 tudzież konsoli, niż nowego roweru.