Ponad połowa firm z branży technologicznej nie docenia korzyści płynących z prowadzenia blogów korporacyjnych - Marketing przy Kawie
Ponad połowa firm z branży technologicznej nie docenia korzyści płynących z prowadzenia blogów korporacyjnych
  • 0
  • 1
22.04.2009

Ponad połowa firm z branży technologicznej nie docenia korzyści płynących z prowadzenia blogów korporacyjnych

Aż 63 procent firm z branży technologicznej nie korzysta z możliwości prowadzenia blogów korporacyjnych. Wskazują na to wyniki międzynarodowego badania przeprowadzonego przez Eurocom Worldwide, globalną sieć PR.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54950 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 kwietnia 2009