Druga edycja konkursu "100% z 1%"
  • 0
  • 1
22.04.2009

Druga edycja konkursu „100% z 1%”

W drugiej edycji konkursu „100% z 1%”, zorganizowanego przez Newsweek Polska, liczy się nie tylko przesłanie, ale też pomysł i jego realizacja. Internauci mogą jeszcze głosować na najlepszą strategię promocyjną organizacji pożytku publicznego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 kwietnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.04.2009

Marki Godne Zaufania - Wyniki badania European Trusted Brands 2009

Już po raz dziewiąty europejscy konsumenci wybrali marki, które darzą największym zaufaniem. Tegoroczna edycja badania European Trusted Brands pokazała m.in., że wśród Europejczyków nieprzerwanie największym zaufaniem cieszą się marki Nokia i Nivea. Marki wskazane przez polskich respondentów zostaną nagrodzone Złotym i Kryształowym Godłem European Trusted Brands 2009. Nagrody zostały wręczone podczas uroczystej Gali, która odbyła się 21. kwietnia w Warszawie.