0 1 0 0 0 27.04.2009KE ogłasza konkurs na projekt nowego logo dla produktów ekologicznych UEDyrekcja Generalna ds. Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Komisji Europejskiej zaprasza wszystkich studentów grafiki i innych kierunków plastycznych z 27 państw członkowskich UE do udziału w unijnym konkursie na nowe logo.
1 1 0 0 0 27.04.2009Nowa kampania telewizyjna dla marki Żywiec zrealizowana przez JustW poniedziałek 27 kwietnia rozpoczyna się tegoroczna kampania TV. Jej koncepcję kreatywną przygotowała agencja Just. Kampania ukazuje Żywca w kontekście wciąż zmieniającego się świata. Zmieniają się trendy i mody, zmieniają się technologie, sztuka, ludzkie myślenie. Prawie wszystko się zmienia. Jednak jest jedna rzecz, która z całkowitą pewnością nigdy nie powinna się zmienić, bo najlepsze powinno zostać takie, jakie jest od zawsze.
0 1 0 0 0 27.04.2009Nadchodzi Król ArturIKEA znów zachęca do życia po swojemu i przełamania obawy przed oceną ze strony bliskich. Tym razem w ramach kampanii „Ty tu urządzisz” fabuła filmu przeniesie widzów w czasy Króla Artura.
0 1 0 0 0 27.04.2009Kampania reklamowa Sante20 kwietnia br. wystartowała kampania reklamowa firmy Sante, eksperta na polskim rynku żywności funkcjonalnej. To pierwsze, zakrojone na tak dużą skalę działania promocyjne, zainicjowane przez tego producenta. Kampania będzie miała charakter edukacyjny, wizerunkowy oraz produktowy. W pierwszej kolejności obejmie internet oraz prasę. Przygotowywana jest także kampania telewizyjna.
0 1 0 0 0 27.04.2009GlaxoSmithKline i Brand Support – intymnieW sieci ruszył właśnie serwis edukacyjny dla kobiet - higienaintymna.pl. To najnowszy projekt Brand Support dla marki Lactacyd zrealizowany na zlecenie GlaxoSmithKline. Agencja jest pomysłodawcą serwisu, zaprojektowała jego architekturę i zawartość merytoryczną oraz wykonała projekt graficzny.
0 1 0 0 0 27.04.2009G+J uruchomiło zupełnie nowy serwis National-Geographic.plWydawnictwo G+J Polska uruchomiło nowy serwis www.national-geographic.pl. Jego istotnym elementem, oprócz materiałów z magazynów National Geographic Polska i Traveler, jest część społecznościowa.
0 1 0 0 0 27.04.2009Vichy Consult – nowa platforma komunikacji marki VichyPod adresem www.vichyconsult.pl wdrożona została nowa platforma komunikacji marki Vichy – Vichy Consult. Platforma jest efektem realizacji międzynarodowej strategii marki w obszarze marketingu relacji i – jak zapewnia Michał Sacha, Dyrektor Marketingu Vichy – stanowi przełom dla zdrowia i piękna skóry Polek.
0 2 0 0 0 24.04.2009Bruce Willis ambasadorem wódki SobieskiGrupa Belvedere poinformowała o nawiązaniu współpracy z gwiazdą kina i znanym producentem filmowym Bruce’em Willisem. Będzie on promował wódkę Sobieski w drukowanych i cyfrowych materiałach reklamowych, a także brał udział w wydarzeniach promocyjnych na wybranych rynkach w Europie oraz w Chinach.
0 1 0 0 0 24.04.2009Start kampanii San Markos dla domu handlowego RenomaRuszyła przygotowana przez agencję San Markos kampania reklamowa promująca otwarcie domu handlowego Renoma. Kampania pod hasłem „wonderful world” przedstawia mieszkańcom Wrocławia nową odsłonę jednego z najstarszych domów handlowych w mieście.
0 1 0 0 0 24.04.2009Więcej optymizmu na przyszłośćNastroje konsumentów w kwietniu w porównaniu z ubiegłym miesiącem wyraźnie się poprawiły. Wskaźnik optymizmu konsumentów WOK wzrósł o 6 pkt. do 74 pkt. Poprawiły się zarówno oceny klimatu gospodarczego, jak i skłonności do zakupów.