0 1 0 0 0 24.04.2009Warsztaty „Tworzenie profesjonalnego biznes planu marki”Akademia Marki zaprasza na warsztaty szkoleniowe "Tworzenie profesjonalnego biznes planu marki". Szkolenie odbędzie się w Warszawie w dniach: 21- 22 maj 2009 roku.
0 1 0 0 0 24.04.2009Carlsberg Polska promuje piwo Piast NiepasteryzowaneMarka Piast, z portfela Carlsberg Polska rozszerza swój asortyment o nowy, limitowany produkt: piwo Piast Niepasteryzowane. Pojawienie się Piasta Niepasteryzowanego na rynku wesprze kampania outdoorowa wykorzystująca hasło „Świeże piwo z innej beczki – Niepasteryzowane”, realizowana na obszarze największych miast regionu Dolnego Śląska, przy pomocy wielkoformatowych siatek i flag.
0 1 0 0 0 23.04.2009OMG Metrics wprowadza Wskaźnik Irytacji ReklamąOMG Metrics, dział badawczy OmnicomMediaGroup stworzył Wskaźnik Irytacji Reklamą. Wynik powstaje w ramach nowego projektu badawczego pod hasłem WIR, do którego dane zbierane są już od lutego br.
0 1 0 0 0 23.04.2009Konferencja „Marketing przyszłości − Trendy, strategie, instrumenty”Katedra Marketingu Usług Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego organizuje w dniach 7-9.X.2009r. Konferencję Naukową "Marketing przyszłości − Trendy, strategie, instrumenty".
0 1 0 0 0 23.04.2009„Farby z życia wzięte” – nowa kampania marki Nobiles18 kwietnia na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych ruszyła nowa kampania reklamowa pt. „Nobiles – farby z życia wzięte”.
0 1 0 0 0 23.04.2009Albedo Marketing dla Lorenz Snack-WorldLorenz Snack-World powierzył agencji Albedo Marketing przygotowanie regionalnych działań promocyjnych dla marki Lajkonik. Ich celem jest wsparcie sprzedaży i budowanie wizerunku marki w regionach objętych promocją. Agencja wdrażać będzie dwa typy działań promocyjno-wizerunkowych: festyny połączone z promocją sprzedaży oraz konkurs plastyczny. Obejmą one swoim zasięgiem południowo-wschodnią część kraju.
0 1 0 0 0 23.04.2009Sodexho pilotuje Performance SuiteSodexho Pass Polska rozpoczęła pilotażowy projekt wprowadzający rozwiązanie służące budowaniu lojalności partnerów biznesowych i konsumentów – Performance Suite.
0 1 0 0 0 23.04.2009Letnia oferta Headz Marketing PartnerJak skutecznie zaplanować letnią kampanię outdorową? Jakich nośników użyć, gdy na rynku firmy prześcigają się z ofertami? Firma Headz Marketing Partner przygotowała specjalną ofertę, która umożliwia realizację kampanii w najbardziej strategicznych miejscach w czasie wakacji.
0 1 0 0 0 23.04.2009Kodeks Dobrych Praktyk Freelance wchodzi w życieOd 20 kwietnia, po niespełna czterech miesiącach pracy nad formułą Kodeksu Dobrych Praktyk Freelance, jego treść organizatorzy przedstawiają na stronie www.kodeksfreelance.pl.
1 1 0 0 0 23.04.2009„Ryba wpływa na wszystko” – ruszył drugi etap kampanii Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju WsiW kwietniu rusza drugi etap kampanii edukacyjnej Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi pod hasłem „Ryba wpływa na wszystko”, przygotowana przez agencję Scholz&Friends.