Nowa kampania telewizyjna dla marki Żywiec zrealizowana przez Just - Marketing przy Kawie
Nowa kampania telewizyjna dla marki Żywiec zrealizowana przez Just
  • 1
  • 1
27.04.2009

Nowa kampania telewizyjna dla marki Żywiec zrealizowana przez Just

W poniedziałek 27 kwietnia rozpoczyna się tegoroczna kampania TV. Jej koncepcję kreatywną przygotowała agencja Just. Kampania ukazuje Żywca w kontekście wciąż zmieniającego się świata. Zmieniają się trendy i mody, zmieniają się technologie, sztuka, ludzkie myślenie. Prawie wszystko się zmienia. Jednak jest jedna rzecz, która z całkowitą pewnością nigdy nie powinna się zmienić, bo najlepsze powinno zostać takie, jakie jest od zawsze.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55370 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

27 kwietnia 2009