GlaxoSmithKline i Brand Support - intymnie - Marketing przy Kawie
GlaxoSmithKline i Brand Support - intymnie
  • 0
  • 1
27.04.2009

GlaxoSmithKline i Brand Support – intymnie

W sieci ruszył właśnie serwis edukacyjny dla kobiet – higienaintymna.pl. To najnowszy projekt Brand Support dla marki Lactacyd zrealizowany na zlecenie GlaxoSmithKline. Agencja jest pomysłodawcą serwisu, zaprojektowała jego architekturę i zawartość merytoryczną oraz wykonała projekt graficzny.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55370 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

27 kwietnia 2009

24 kwietnia 2009