0 1 0 0 0 27.04.2009Promocja nowych ketchupów KotlinAgencja interaktywna GoldenSubmarine przygotowała dla firmy Kotlin akcję promującą nowe smaki ketchupów: Hot Dog i Kebab.
0 1 0 0 0 27.04.2009Pomorskie – dobry kursDobiega końca kampania promocyjna województwa pomorskiego. Jeszcze przez kilka dni można zobaczyć spot reklamujący pomorskie, ale konkurs fotograficzny pod hasłem „A Ty – Co będziesz robić w Pomorskiem” dopiero się rozkręca. Potrwa do końca września.
0 1 0 0 0 27.04.2009Publicis Consultants | Rowland dla Centrum Kartingowego IMOLAPublicis Consultants | Rowland rozpoczęła współpracę z Centrum Kartingowym IMOLA. Agencja zajmie się prowadzeniem działań z zakresu media relations oraz wsparciem wydarzeń specjalnych i akcji marketingowych.
0 1 0 0 0 27.04.2009Kodeks dobrych praktyk e-mail marketinguInteractive Advertising Bureau Polska (IAB Polska) przyjęło właśnie Kodeks dobrych praktyk e-mail marketingu. Jest to wspólne opracowanie członków grupy roboczej, do której należą agencje e-mail marketingowe, domy mediowe oraz wydawcy wykorzystujący aktywnie pocztę elektroniczną jako kanał komunikacji marketingowej.
0 1 0 0 0 27.04.2009AdAction podpisuje umowę z Zedge i rozwija sieć reklamy mobilnejFirma AdAction rozpoczęła współpracę z serwisem Zedge, jednym z największych globalnych dostawców darmowego contentu mobilnego. Partnerstwo zwiększy zasięg mobilnej sieci reklamowej mobiAds, rozwijanej przez AdAction.
0 1 0 0 0 27.04.2009Startuje kampania Echo MiastaDzisiaj w portalach branżowych dla przedstawicieli mediów, branży marketingowej oraz domów mediowych wystartowała kampania reklamowa gazety „ECHO MIASTA”. Intrygujące, nieco prowokujące i przewrotne hasła eksponują atuty wyróżniające ECHO MIASTA spośród innych tytułów prasowych. Kreacja layoutów oparta jest na czytelnej, zwięzłej i komunikatywnej formie graficznej przygotowanej przez agencję Bimers (do niedawna Bimer Mazurczak). W opracowaniu strategii uczestniczył również Rafał Wiśniewski, jako niezależny konsultant wspierający wydawcę tytułu, firmę Media4mat. Reklamy ukażą się także w wybranych tytułach prasy branżowej. Za planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann.
0 1 0 0 0 27.04.2009PZU wybiera EM LabNotowana na rynku New Connect spółka EM Lab, świadcząca usługi w obszarze marketingu doświadczeń, poinformowała o otrzymaniu informacji od PZU S.A. i PZU Życie S.A. że spółka została wskazana do zawarcia umowy ramowej na organizację i obsługę wydarzeń specjalnych dla Grupy PZU.
0 1 0 0 0 27.04.2009Ruszają wirtualne KatowiceJuż we wtorek - 28 kwietnia otwarcie Second Katowic. Będzie to już czwarte, po Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu, wirtualne miasto w projekcie Second Poland. Projekt jest realizowany od lipca 2007 roku przez krakowską agencję reklamową Supremum Group, w technologii Second Life.
0 1 0 0 0 27.04.2009Sinea Group ponownie wspiera Program Operacyjny Kapitał LudzkiAgencja Reklamowa Sinea Group dzięki wygranemu przetargowi, po raz kolejny przygotowała na zlecenie Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie kampanię promującą Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
0 1 0 0 0 27.04.2009Szwejkowski animuje dla OBIAgencja Szwejkowski po wygranym przetargu przygotowała serię spotów reklamowych dla sieci marketów budowlanych OBI. Kampania prowadzona pod hasłem "Ogrodowy zawrót głowy" dotyczy nowego asortymentu ogrodowego wprowadzonego do sprzedaży. Spoty animowane są w konwencji 2D, motywem przewodnim natomiast są żartobliwe rozmowy domów na temat nowych produktów dostępnych w marketach OBI.