0 1 0 0 0 27.04.2009Dragon Rouge wprowadza na polski rynek swój program innowacji NOVADragon Rouge, międzynarodowa agencja brandingowa, wprowadza na polski rynek swój program innowacji NOVA składający się z 7 modułów. Jego konstrukcja pozwala na dwojakie podejście do procesu innowacji: holistyczne - „od konceptu na półkę“ lub modułowe - w zależności od etapu, w którym właściciel marki potrzebuje wsparcia.
0 1 0 0 0 27.04.2009Woda – naturalnie ze źródła"Woda – naturalnie ze źródła" to hasło kampanii skierowanej do polskiego społeczeństwa, której celem jest edukacja Polaków na temat korzyści wynikających z regularnego picia wody, a co za tym idzie zmiana postaw i zachowań odnośnie picia naturalnej wody butelkowanej.
0 1 0 0 0 27.04.2009Altkom Akademia ponownie wybrała Publicis Consultants RowlandAltkom Akademia - wiodąca polska firma świadcząca usługi z zakresu edukacji, projektowania oraz integracji systemów IT - przedłużyła umowę współpracy z Publicis Consultants Rowland. Agencja jest odpowiedzialna za wsparcie spółki w obszarze komunikacji korporacyjnej oraz zarządzanie jej bieżącymi relacjami z mediami. Publicis Consultants Rowland realizuje działania PR na rzecz Altkomu od października 2008 roku.
0 1 0 0 0 27.04.2009Stowarzyszenie Branży Eventowej rozpoczyna działalnośćPo dwóch latach działalności, Event Managers Club - nieformalne stowarzyszenie event managerów na portalu społecznościowym Golden Line - przekształciło się w pierwsze w Polsce Stowarzyszenie Branży Eventowej.
0 1 0 0 0 27.04.2009Okocim – Odkrycie Roku 2009Marka Okocim, z portfela Carlsberg Polska została uhonorowana prestiżowym tytułem „Odkrycie Roku 2009” w konkursie „Laur Konsumenta i Klienta”. O przyznaniu marce tytułu „Odkrycie Roku 2009” w ogólnopolskim plebiscycie zdecydowali sami konsumenci.
0 1 0 0 0 27.04.2009Słaby Program RMF MAXXX Perełką Radiową 2008W ósmej edycji plebiscytu „Zdobywcy Eteru 2008” przeprowadzonego przez Portal Medialny MediaFM.net "Słaby Program" RMF MAXXX uzyskał tytuł: Perełka Radiowa 2008.
0 1 0 0 0 27.04.2009inplusPR logi(sty)cznieAgencja inplusPR rozpoczęła współpracę z firmą Still Polska - wiodącym dostawcą inteligentnych systemów sterowania dla intralogistyki, wewnątrzzakładowego przepływu materiału oraz informacji. Do głównych zadań Agencji należy budowanie wizerunku firmy poprzez relacje z mediami.
0 1 0 0 0 27.04.2009„We do the job“, czyli blog firmowy mLifeFirma mLife uruchomiła firmowego bloga, który ma być miejscem prezentacji najważniejszych wydarzeń zarówno z życia firmy, jak i jej otoczenia.
0 1 0 0 0 27.04.2009Axel Springer i nugg.ad precyzjyjnie docierają do grup celowychAxel Springer Media Impact, największy niemiecki wydawca cross-mediowy oraz nugg.ad, rynkowy lider technologii targetowania behawioralnego porozumieli się w sprawie integracji technologii nugg.ad na witrynach z portfolio grupy Axel Springer. Zgodnie z danymi AGOF (oficjalne badania niemieckiego internetu) za czwarty kwartał 2008 roku Axel Springer dociera do ponad 12 milionów unikalnych użytkowników. Dzięki nugg.ad, kampanie reklamowe w sieci Axel Springer będą teraz adresowane z większą precyzją do odpowiednich grup celowych, bazując na zaawansowanych profilach behawioralnych.
0 1 0 0 0 27.04.2009Promocja nowych ketchupów KotlinAgencja interaktywna GoldenSubmarine przygotowała dla firmy Kotlin akcję promującą nowe smaki ketchupów: Hot Dog i Kebab.