Szwejkowski animuje dla OBI - Marketing przy Kawie
Szwejkowski animuje dla OBI
  • 0
  • 1
27.04.2009

Szwejkowski animuje dla OBI

Agencja Szwejkowski po wygranym przetargu przygotowała serię spotów reklamowych dla sieci marketów budowlanych OBI. Kampania prowadzona pod hasłem „Ogrodowy zawrót głowy” dotyczy nowego asortymentu ogrodowego wprowadzonego do sprzedaży. Spoty animowane są w konwencji 2D, motywem przewodnim natomiast są żartobliwe rozmowy domów na temat nowych produktów dostępnych w marketach OBI.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54896 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 kwietnia 2009